Hrvatski graditeljski sektor odnedavno je bogatiji za jedinstvenu poslovnu platformu Building.hr. Platforma je zamišljena kao najveća i najrelevantnija baza informacija, kontakata i drugih vrijednih i relevantnih sadržaja za tvrtke koje su sadašnjost i budućnost hrvatskog graditeljstva. Glavni cilj platforme je umrežiti i povezati tvrtke, pomoći im pronaći adekvatne i provjerene partnere i kooperante, ubrzati i pojednostaviti procese, te u konačnici doprinijeti snažnijem razvoju građevinarstva u Hrvatskoj.
Iza ideje, razvoja i pokretanja Building.hr-a stoji tim predvođen Majom Borovinom Frankić, iskusnom ekonomisticom koja dugi niz godina radi u graditeljskom sektoru kroz angažman u obiteljskom poduzeću Spegra, predvodnikom u niši radova sanacije, kroz koju je iz prve ruke detektirala izazove s kojim se tvrtke susreću.
Platforma Building.hr je nastala upravo kao odgovor na dugogodišnje probleme s kojima se u kontinuitetu bori graditeljski sektor, a koji su izrazito naglašeni posljednjih nekoliko godina - nedostatak radne snage, nesistematičnost podataka, nedostupnost informacija, slaba B2B suradnja, disproporcija ponude i potražnje s obzirom na geografski položaj, te značajno zaostajanje za digitalnim trendovima.
„Platforma Building.hr neposredno je rješenje navedenih problema bazirano na inovaciji te je rezultat dugogodišnje analize, promišljanja i suočavanja s navedenim problemima. Ideja postoji skoro deset godina, intenzivno se razvijala posljednje četiri, a s početkom 2023. je ugledala svjetlo dana. Zamišljena je kao jedan ekskluzivni, digitalni ekosistem cjelokupnog tržišta na kojoj svoje mjesto mogu naći privatni i javni investitori, poduzeća bez obzira na veličinu i djelatnost, neovisni stručnjaci, razne institucije i ustanove, a zajedničko im je da sudjeluju na građevinskom tržištu. Povećanjem suradnji među tvrtkama možemo zajedno umanjiti i eliminirati poteškoće s kojima se svi susrećemo. Jednako važno, dio ciljeva koje smo postavili za Building.hr su altruistički, neprofitabilni, s ciljem jačanja graditeljstva Hrvatske za koje postoji značajan prostor“, istaknula je Maja Borovina Frankić.
U malo više od 2 mjeseca od lansiranja platforme, Building.hr već ima preko 500 registriranih tvrtki. Platforma će, među ostalim, imati i opciju recenziranja tvrtki, informirat će, primjerice, o novim materijalima koji su stigli na hrvatsko tržište, o novim trendovima na stranim tržištima... Korisničko sučelje je jednostavno i intuitivno vodi korisnika kroz proces registracije te mu pomaže da što detaljnije prezentira svoju tvrtku ili njene potrebe.
„Do sada imamo zaista dobar feedback naših korisnika koji su, kako kažu, prepoznali kvalitativnu i konceptualnu razliku ove platforme u odnosu na neke postojeće. Razvojem Building.hr-a i registriranjem sve većeg broja dionika tržišta korisnici platforme omogućuju sebi lako dostupne i sistematične podatke, jednostavnije pronalaženje poslovnih subjekata, ostvarivanje B2B suradnje, oglase za radna mjesta te marketing. Svi oni koji konzumiraju svoje prihode na građevinskom tržištu, neovisno da li su tehničkog, ekonomskog ili drugog usmjerenja, pozvani su da se pridruže te da na jednom mjestu činimo ovaj dio tržišta boljim na jednostavniji način. Naš slogan upravo je: BUILDING.HR – WE MAKE IT SIMPLE“, dodala je Maja Borovina Frankić.