Proteklog vikenda u Kneževini Monako, u poznatom tunelu Louis II ispod hotela Fairmont, dogodio se težak sudar luksuznog Ferrarija F8 Tributo zagrebačkih registracija i kombija.
Crveni Ferrari F8 Tributo, vrijedan 300.000 eura i jačine 720 konjskih snaga, sa zagrebačkim registracijama ušao je u suprotnu traku i sudario se frontalno s kombijem. Automobil je, prema neslužbenim informacijama, unajmljen od hrvatske tvrtke za najam luksuznih vozila. U nesreći su ozlijeđene tri osobe, koje su hitno prevezene u bolnicu Pasteur u Nici, prenosi Index.
Tunel Louis II, koji se inače koristi i kao dio staze Formule 1 za Veliku nagradu Monaka, omiljena je destinacija automobilskih entuzijasta.
Kakav je to automobil?
Ferrari F8 Tributo je pravo remek-djelo moderne automobilske industrije, dizajniran da pruži nevjerojatne performanse i sofisticiranost u svakom detalju. Ovaj sportski automobil pokreće 3.9-litarski V8 twin-turbo motor koji razvija impresivnih 720 konjskih snaga pri 8000 okretaja u minuti, dok okretni moment iznosi 770 Nm pri 3250 okretaja.
Snaga se prenosi na stražnje kotače preko naprednog 7-stupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, što omogućuje izuzetnu preciznost i brzinu u vožnji.
Kada je riječ o performansama, F8 Tributo impresionira ubrzanjem od 0 do 100 km/h za samo 2,9 sekundi i maksimalnom brzinom od 340 km/h. Njegova lagana konstrukcija, koja teži samo 1435 kilograma (uz opcionalni lagani paket), doprinosi njegovoj agilnosti i nevjerojatnim voznim sposobnostima.
Dimenzije ovog automobila također su pažljivo isplanirane kako bi osigurale optimalnu aerodinamičku efikasnost. Ferrari F8 Tributo dugačak je 4611 mm, širok 1979 mm i visok samo 1206 mm, s međuosovinskim razmakom od 2650 mm. Njegova aerodinamička svojstva inspirirana su modelom 488 Pista, uključujući inovativni S-Duct kanal i stražnji spojler koji povećavaju pritisak na tlo pri velikim brzinama.
Unutrašnjost F8 Tributa odražava Ferrarijevu posvećenost luksuzu i sportskom duhu. Kabina je izrađena od visokokvalitetnih materijala poput Alcantare, karbonskih vlakana i kože, pružajući vozaču i putnicima jedinstven osjećaj ekskluzivnosti.
Tehnološki sustavi poput elektronskog diferencijala (E-Diff), F1-Trac sustava za kontrolu proklizavanja i Side Slip Control (SSC) tehnologije osiguravaju maksimalnu kontrolu u svakom trenutku, čak i pri agresivnoj vožnji.
Sve ove karakteristike čine Ferrari F8 Tributo pravim simbolom inženjerske izvrsnosti, kombinirajući sirovu snagu, aerodinamičku sofisticiranost i luksuz u jednom izvanrednom paketu, piše Index.
A cijena?
Cijena polovnih modela kreću se oko 300.000 eura. Par desetaka tisuća eura plus ili minus, ovisno o kilometraži, opremi...