27. svibnja ove godine otvoren je most preko Cetine, kao prvi dio buduće Omiške zaobilaznice. Kako se i očekivalo, jako se povećao promet preko Tugara, Srinjina i Žrnovnice, a je li zbog toga smanjio promet Jadranskom magistralom između Omiša i Splita, vrlo je teško reći.
https://www.dalmacijadanas.hr/video-naravno-da-smo-se-upravo-danas-provozali-preko-mosta-iskustvo-je-neopisiv
Bilo kako bilo, više puta odgađano otvaranje mosta tek je početak gorućeg prometnog pitanja cijelog područja. No, srijeda je donijela vijesti iz Hrvatskih cesta koje su bitne za nastavak spomenutog projekta.
Naime, u srijedu ujutro objavljeno je javno savjetovanje za izgradnju najzahtjevnije dionice ceste Split-Omiš, one od mosta Cetina do Dugog Rata. Ta dionica će sadržavati četiri tunela i čak sedam vijadukta.
Procijenjene vrijednosti je 87 milijuna eura. S obzirom na dosadašnju praksu, natječaj bi mogao trajati pola godine, a izgradnja je predviđena tijekom tri i pol godine. To znači da bi po najoptimističnijem scenariju vozači u potpunosti mogli zaobići Omiš 2028. godine.
Sljedeći korak nadmetanja
Otvaranje javnog savjetovanja komentirali su nam iz Hrvatskih cesta.
"Javno nadmetanje u fazi je obveznog prethodnog savjetovanja u Elektroničkom oglasniku javne nabave, sukladno članku 198. Zakona, gdje svi zainteresirani gospodarski subjekti mogu vidjeti cjelokupnu dokumentaciju postupka i po potrebi postaviti upite.
Nakon provedenog prethodnog savjetovanja, javni naručitelj obvezan je razmotriti sve primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata, izraditi izvješće o prihvaćenim i neprihvaćenim primjedbama i prijedlozima te nadmetanje ide u sljedeći korak objave u Elektroničkom oglasniku", kazali su nam iz HC-a za Dalmaciju Danas.