Mjesec brige o muškom zdravlju, popularni movember, obilježen je u Cemexu brojnim aktivnostima podizanja svijesti o važnosti prevencije i brige o muškom tjelesnom i mentalnom zdravlju.
Protekle su subote četvorica od sedmorice Cemexovih bradonja, koji su svoje brade uzgajali čitav studeni i ponudili u Bradatoj aukciji, svečano obrijani. Bradata aukcija humanitarna je akcija usmjerena na pitanja muškog zdravlja u kojoj muškarci procjenjuju svoje brade u aukciji, a sva se prikupljena sredstva uplaćuju lokalnim udrugama protiv raka. Cemexovi zaposlenici koji su se prijavili za dražbu prikupili su tako 3.305 eura, a tvrtka će prikupljeni iznos udvostručiti. Time će zajednička donacija, zaposlenika i tvrtke, Županijskoj ligi protiv raka Split iznositi ukupno 6.610 eura.
Podršku akciji Cemex je pokazao i donacijom prsluka motociklistima za akciju „Bradata vožnja s mudima“, dijelu programa aukcije koja se ovog vikenda osmi put održala u Splitu.
Mjesec brige o muškom zdravlju zatvoren je predavanjem specijalista urologije Tonija Bobana s Klinike za urologiju KBC-a Split s temom „Kako očuvati muško zdravlje – prevencija, simptomi i pravilna prehrana“, koje je održano u prostorijama Cemexa.
„Istraživanja pokazuju da muškarci teže i rjeđe progovaraju o pitanjima zdravlja, bilo tjelesnog ili mentalnog, i stoga je izuzetno važno da se o muškom zdravlju govori što češće i otvorenije. U tom smo smislu ovog studenog, uz aktivnosti usmjerene na tjelesno zdravlje, u tvrtki interno poticali kolege i na otvoren razgovor o problemima i očekivanjima od muškaraca“, rekao je ovom prilikom Fabjan Ruščić, Cemexov voditelj zaštite na radu.
Cemex kontinuirano provodi edukativne aktivnosti za svoje zaposlenike o važnosti zdravog načina života, od tjelesne aktivnosti do pravilne i zdrave prehrane. Uz interne kampanje brige o svim aspektima zdravlja koje provodi, tvrtka je i nositelj certifikata „Tvrtka prijatelj zdravlja“ koji dodjeljuju Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo u okviru Nacionalnog programa „Živjeti zdravo“.