Sigurno ste nekada kod kuće čekali pošiljku, nigdje ne odlazeći u strahu da propustite dostavljača, samo da bi vam dostava bila neuspješna, a vi biste se onda morali s papirićem svjedno prošetati do pošte. Slični slučajevi se događaju često, ali ipak završe s paketom u vašim rukama, iako ste se za njega morali malo više potruditi.
Ipak, ono što se dogodilo jednoj našoj čitateljici spada u kategoriju goru od ovoga. Čekala je paket, dobila poruke o dostavi, ali - paket nikada nije bio dostavljen njoj.
"Kontaktirala sam službu za korisnike"
Krenimo od početka.
Čitateljica se obratila našoj redakciji nakon što je doživjela neugodno iskustvo s narudžbom putem stranice Elyss, gdje je 16. studenog naručila Marc Jacobs naušnice i kutiju za nakit. Za narudžbu je platila 166 eura, a paket je trebao stići putem dostavne službe GLS.
Međutim, paket nikad nije stigao.
Prema informacijama koje je čitateljica dobila, paket je navodno dostavljen 22. studenog. No, tu počinju problemi – on tvrdi da paket nije primila.
"Kontaktirala sam službu za korisnike Elyss stranice, koja je provjerila s GLS-om. Rekli su mi da je paket dostavljen i da je za njega čak potpisano. Međutim, ja ga nisam dobila, nitko me nije kontaktirao, a kada sam dobila sliku potpisa na dostavnici - on nije moj. Ne ni da ne liči na moj, već ne liči ni na što", kaže nam čitateljica.
Dodatno, iako dostavna služba tvrdi da je paket isporučen, nejasno je na koju adresu je stvarno stigao. Čitateljica je zatražila pomoć kako bi saznala gdje je paket završio i tko je preuzeo njezinu narudžbu.
"Ne želim da se ovo ikad ikome više ponovi", rekla nam je čitateljica.
"Zar je tako teško provjeriti osobnu i dostaviti paket na točnu adresu?!" dodaje.
"Po pokretanju reklamacije, pokreće se istražni postupak..."
Redakcija je poslala upit GLS-u za očitovanje o ovom slučaju.
"Gospođa koja Vam se javila, kao korisnik naše usluge, može podnijeti reklamaciju na linku koji je službeni kanal za reklamacije prema općim uvjetima poslovanja. Po pokretanju reklamacije, pokreće se istražni postupak te se podnositelju prigovora dostavlja rješenje službenim putem", odgovorili su nam.
Napominjemo svim čitateljima da pažljivo prate informacije o dostavi i u slučaju sličnih situacija odmah prijave problem trgovini i dostavnoj službi.