Na ZIN FESTU, koji se ovih dana održava u Kaštel Gomilici, predstavio se i projekt ''Story telling' 'koji je projekt Splitsko-dalmatinske županije, a za cilj ima podizati kvalitetu turističke ponude na području cijele Splitsko-dalmatinske županije.
Tako je TZ Kaštela od ovoga ljeta uvela Kostimirano vođenje u Muzeju draga Kaštela ''Priče Dobrile Vitturi '', te interpretacijske šetnje ''Korijeni Dalmacije'', koja počinje od Stare Masline te'' Kaštelanski dvorci i legende''. U story tellingu sudjeluju licencirani turistički vodiči koji kroz priče, turiste i sve ostale posjetitelje vode kroz kulturnu baštinu Kaštela. Priča o kaštelanskim ljubavnicima , Miljenku i Dobrili, sad je već nadaleko poznati brand Kaštela, i kao takva kroz ovu kostimiranu priču je dobila jednu novu dimenziju.
Dobrila posjetitelje poziva da zajedno s njom dožive prošlost kroz intimni prikaz vremena i događaja u kojem je živjela, priču o nesretnoj ljubavi i tajne koje krije sam kastel. Interpretacijske šetnje traju oko 45 minuta i ovo ljeto su našle plodno tlo među turistima koji su posjetili Kaštela. Ture se izvode na hrvatskom, engleskom i talijanskom jeziku.
Interpretacijska kostimirana tura Korijeni Dalmacije počinje kod Stare masline u Kaštel Štafiliću i uvodi sudionike u prostorni i vremenski okvir Kaštela od 5.do 21. stoljeća. Licencirani vodič u tradicionalnoj kaštelanskoj nošnji iz 19.stoljeća upoznaje sudionike s načinom života težaka. Kroz šetnju prati i razvoj kule Ferro, utvrdu Stafileo i Ćipiko za obranu polja i seljaka od turskih napada. Kroz interpretacijsku šetnju Kaštelanski dvorci i legende, turisti se mogu upoznati s tragičnom ljubavnom pričom Miljenka Rušinca i Dobrile Vitturi, upoznaju se s životom težaka i plemića kroz kostimiranu interpretaciju iz lica Antice, Dobriline sluškinje koja je obučena u staru kaštelansku radnu nošnju.
Renata Tešija, iz Upravnog odjela za turizam i pomorstvo, na kraju izlaganja na ZIN FESTU izrazila je svoje oduševljenje ovim projektom, jer na području cijele županije postoji cijeli niz story tellinga koji su našli plodno tlo među turistima. Ovom prilikom su i educirali turističke vodiče te oživjeli 16 baštinskih likova.