U četvrtak, od 18 sati u Domu mladih (Razred), se održava meet up u organizaciji Odjela za članstvo na kojem će se prikazati tehnološki pomaci vezani uz rad Odjela za članstvo te razvoj komunikacije s članovima u posljednjih godinu dana. Prijavite se možete ovdje.
Članstvo u Hajduku je tradicija stara koliko i klub te navijačima donosi poseban osjećaj pripadnosti kojeg iskazuju svake godine, a brojnošću se ističu čak i među bundesligašima.
- S obzirom na iznimno veliki broj članova nužan je najsuvremeniji informatički sustav za
odnose s članovima. Riječ je o vodećem CRM sustavu Salesforceu te njihovim partnerima u
Hrvatskoj Maven Muleu koji nam omogućuju daljnji razvoj i olakšavaju interakciju s brojnim članstvom, rekao je voditelj Odjela za članstvo Teo Prkić.
Kroz izlaganje, pojašnjavajući učinjeno i uz najave novih aktivnosti, će vas provesti voditelj Odjela za članstvo Teo Prkić, volonter Našeg Hajduka Domagoj Piplica te vlasnik i direktor Maven Mulea Dragan Vujnović.
- Pozivamo sve koje zanima razvoj tehnologije odnosa s članovima te sve navijače koji žele
dobiti pogled iznutra kako djeluje Odjel za članstvo da nam se pridruže u četvrtak od 18 sati, pozvao je zainteresirane Prkić.
Moja reakcija na članak je...