Grad Split odlučio je prije nekoliko tjedana uvesti reda ispred trgovačkog centra City Centar One na istoku grada. Nakon što je "riješio" problem parkiranja autobusa koji pripadaju privatnim prijevoznicima, komunalne službe uhvatile su se u koštac s vozačima koji svoje limene ljubimce parkiraju s južne strane stane Centra i to u traci u kojoj je promet dozvoljen samo vozilima javnog gradskog prijevoza.
Čini se da ni betonske pregrade ni prometni znakovi nisu pomogli jer se pogrešna praksa parkiranja u zabranjenom dijelu Vukovarske ulice nastavila.
"Nesmetano prometnovanje autobusa"
Prvi komunalac Grada Splita, Damir Babić, najavio nam je pojačane ophodnje i kažnjavanje svih nepropisno parkiranih automobila:
- Postavili smo znakove i betonske pregrade s ciljem da omogućimo nesmetano prometovanje vozilima javnog gradskog prijevoza, prvenstveno autobusa.
S obzirom na i dalje velik broj parkiranih automobila u "zabranjenoj" traci, želimo poručiti građanima da takva praksa nije dobra i da neće proći nekažnjeno. Mi ćemo svakodnevno i to više puta dnevno s paukom i prometnim redarima izlaziti na teren, regulirati situaciju i kažnjavati nepropisno parkirana auta - kazao je Babić.
Smatra da se vozači ovako ponašaju iz neke vrste lijenosti "jer kako inače objasniti činjenicu da ne ulaze u garažu prodajnog centra iako je tamo svaka etaža u srednjem dijelu redovito prazna".
Garaža trgovačkog centra uvijek ima mjesta
- Ako će takvi vozači biti hrabri i lijeni, neka očekuju udarac po novčaniku jer ćemo mi biti svakodnevni, uporni i temeljiti! - bio je jasan Babić.
- Dio vozača ima praksu sjediti u autu, iako ih to ne oslobađa od kazne ako se zateknu u prekršaju. Kaznu će sigurno dobiti! Prostora u garaži ima i bilo bi dobro da nesavjesni vozači ne iskušavaju nečije strpljenje, jer će komunalne službe biti uporne i redovite - kazao nam je v.d. pročelnika Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i redarstvo Grada Splita.
S obzirom na to da je pred nama prosinac, pravi predblagdanski mjesec u kojemu ljudi posjećuju trgovačke centre češće nego uobičajeno, ostaje za vidjeti hoće li se osim trgovačkih i gradske blagajne bolje puniti zbog nesavjesnih vozača.