"Napokon se i to dogodilo, stiže 'revolucija' u Promet Split", tako izgleda jedan od medijskih naslova uoči velikih promjena koje su se dogodile u tvrtki Promet d.o.o.. Riječ je o projektu e-Ticketing, u sklopu kojeg javni gradski prijevoz ima novi tarifni i naplatni sustav na svim linijama Promet d.o.o. Split. U novom tarifnom sustavu je svaki Grad ili Općina, zasebno prijevozno i tarifno područje.
Laički objašnjeno uvedena je najava dolazaka autobusa putem instaliranih info-panela na autobusnim stajalištima, modernizirao se i informativni dio putem sustava mobilne aplikacije (vozni red, planiranje putovanja, praćenje autobusa u realnom vremenu) i uvedeni su kartomati za prodaju karata, mjesečnih kupona i vrijednosnih kartica na 5 najfrekventnijih lokacija u gradu Split.
Nekim Splićanima kartomati izazivaju problem, dok drugi pak imaju samo riječi hvale za mobilnu aplikaciju kojoj broj korisnika raste iz dana u dan.
Gospođa iz Trilja 'poljubila vrata ćibe' u kojoj je posljednjih godina kupovala kartu
Na portalu Dalmacija Dnaas mogli već čitati o gospođi iz Trilja koja se šokirala kada je poljubila vrata 'ćibe' u kojoj je posljednjih godina kupovala kartu za autobus. Kiosci odnosno biljetarnice su zatvorile svoja vrata, a alternativa je kartomat ili kupovina preko smartphonea.
Naravno, kartu je moguće kupiti i kod vozača, ali uz određenu penalizaciju u vidu nešto skuplje karte.
No, vratimo se kartomatima. Postavljeno je pet kartomata raspoređenih na ključnim lokacijama diljem grada. Za razliku od kioska oni bi trebali raditi 24 sata u danu, 365 dana u godini.
Onaj na Pazaru nije radio nekoliko dana zbog kvara POS uređaja koji je danas uklonjen.
- Kartomat na Primi odnosno u centru Grada još uvijek nije u funkciji. Riječ je o kvaru ekrana i vjerujem da će uskoro biti popravljen - govori za portal Dalmacija Danas direktor "Prometa", Miroslav Delić.
Kako doznajemo, po dosadašnjim saznanjima radi o kvaru uslijed vandalskog ponašanja pojedinaca, vjerojatno tijekom noći.
- Iako ih je sada samo pet, koliko je bilo i predviđeno projektom. Pripremamo projektnu dokumentaciju za apliciranje na druge natječaje za EU projekte, s ciljem, da se poveća broj kartomata u našem gradu - naglašava Delić.
Podsjetimo, korisnici aplikacije mogu po novome pratiti sve detalje oko kretanja jedne autobusne linije odnosno gdje se autobus nalazi, koje su mu sljedeće stanice, ali i kada točno stiže do odabrane lokacije.
Raste broj korisnika aplikacije
- U ovom trenutku imamo 62 tisuće korisnika koji su instalirali i koriste aplikaciju (https://moj.promet-split.hr/) - ponosno će Delić za Dalmacija Danas.
Dakle, na mjesečnoj razini radi se o porastu od 5 do 7 tisuća korisnika aplikacije preko koje se karte kupuju po jeftinijoj cijeni.