Želite li popiti kavu na splitskoj plaži Kašjuni, morat ćete pažljivo pogledati na sat. Koncesionar kafića na popularnoj plaži odlučio je vrijeme nakon 13 sati posvetiti isključivo turistima koji ne preferiraju "veliku s toplim".
Splićanka koja je jučer u ranim popodnevnim satima pokušala uzeti "kavu za van", ispričala je za Dalmacija Danas svoje neugodno iskustvo.
"Konobar mi je odbio poslužiti kavu uz objašnjenje kako kave nema. Na moj upit kako je nema, a aparat pun zrna kave se nalazi ispred mojih očiju, odbili su odgovoriti", rekla je gospođa.
Tražila je i razgovor s voditeljem ugostiteljskog objekta
"Inzistirala sam na objašnjenju voditelja zbog čega ne mogu dobiti kavu. Dobila sam odgovor da ne kuhaju kavu iza 13 sati, zbog velike gužve turista koji preferiraju koktele. Pokušala sam mu objasniti da je za vrijeme našeg razgovora, koji je trajao više od 5 minuta, mogao pripremiti kavu", dodaje.
"Da, prioritet su strani turisti"
Na njezin upit znači li to da su sada prioritet strani turisti, a ne domaći, jasno je odgovorio da.
Osim Splićanke, obratila nam se i turistkinja koja je svoje iskustvo podijelila na društvenim mrežama.
Za komentar upitali smo i vlasnika beach bara na plaži, evo odgovora.
"Moramo kazati da je riječ o netočnoj informaciji plasiranoj od strane gnjevnih građana odnosno posjetitelja plaže Kašjuni čiji smo koncesionari te nam je plaža Ugovorom o koncesiji dodijeljena na gospodarsko upravljanje.
Kao ugostiteljska tvrtka s dugogodišnjim iskustvom iznad svega poštujemo svakog gosta bez razlike da li je domaći ili strani. Na plaži su dva beach bara te ako se zbog velikih gužvi koje su nas svih iznenadile u ovoj turističkoj sezoni kava ne služi na jednom od objekata sigurno se služi na drugom objektu u neposrednoj blizini", odgovaraju.
Navode kako gospođa iz samo njoj znanih razloga plasira u medije netočne i u najmanju ruku zlonamjerne informacije te kako ju je djelatnik u beach baru uljudno zamolio da sačeka jer imamo jako veliku gužvu i manjak kadra.
"Na kraju možemo zaključiti, a što je i naše zlatno pravilo, da se svakom gostu obraćamo s maksimalnim poštovanjem bez razlike da li je domaći ili strani te se ograđujemo od zlonamjernih komentara i informacija.
Da li biste objavili članak o redu na blagajni u trgovačkom centru gdje se ispred domaćeg kupca nalazi 15 stranih kupaca? Da li domaći kupac ima prednost ispred stranih u redu čekanja?" odgovor je na naš upit.