Zanimljivo iskustvo imala je jutros naša čitateljica koja je iz Splita autobusom prijevoznika Promet Makarska otputovala za Zagreb. Nakon što je na autobusnom kolodvoru u Splitu kupila kartu, ušla je u autobus. Ispostavilo se da postoje čak četiri putnika koji su imali kupljenu kartu za sjedalo broj 11. Dupliranja sjedala je bilo i na drugim kartama.
- Očito je nastao problem u kolodvoru. Jedna gospođa iz Dugopolja ušla je naknadno, a zatim je jednoj strankinji rekla da se digne iako je i ona imala urednu kartu s istim brojem. Kasnije su je sjeli do vozača, tako da nije dugo stala na nogama. Međutim, iz vlastitog iskustva potvrđujem da je ovo praksa koja je već viđena. Inače, na moju primjedbu vozač nije niti trepnuo. Valjda je naviknut na ovakve situacije. Rečeno nam je da sjednemo gdje ima mjesta. Znači li ovo da se zapravo proda jedna karta s brojem 11, a ostale tri s istim brojem se bace i zamrače - pita se naša čitateljica.
Problem u informatičkom sustavu
Za komentar smo nazvali Tonča Radalja, direktora Prometa Makarska.
- Znamo da je jučer bilo problema s izdavanjem duplih karata. Radi se o programskom problemu unutar sustava jer se radi o greški. Danas se sve uklonilo, pa se karte izdaju regularno - kazao nam je Radalj.
Kontaktirali smo i direktora Autobusnog kolodvora Split, Matu Jujnovića.
- Ovog vikenda smo uveli novi informatički sustav i pokazalo da se da je program kratkotrajno zakazao što je dovelo do problema izdavanja duplih karata. Međutim, svi putnici su uredno smješteni, nitko nije ostao bez prijevoza. Ispričavamo se zbog ove greške u informatičkom sustavu - pojašanjava Jujnović i doodaje da njihovi tehničari otklanjaju kvar te da danas nisu uočene nova dupliranja prilikom izdavanja karata.