SDP NIZOM objava na društvenim mrežama želi upozoriti na tešku situaciju u Hrvatskoj, poglavito što se tiče umirovljenika.
Na slikama su citati. Ne navode se čiji su citati, ali pretpostavlja se da je riječ o imaginarnim citatima s obzirom na to da su popraćeni, kako se čini, stock fotografijama.
"Je li ona to zaslužila? Prosječnu mirovinu ćemo dići na 750 € kako bi naši umirovljenici mogli dostojanstveno živjeti", pita se SDP u opisu fotografije.
No ono što izaziva pažnju je citat navodne buduće umirovljenice.
"Za dvije godine ću u mirovinu i jako se bojim te mirovine jer neću imati za život. Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti. Radiš cijeli život pa umjesto da uživaš i odmaraš u mirovini, moraš strahovat hoćeš li imati za kruh", stoji u citatu.
SDP-ovci su u reklami koju promoviraju na Facebooku dodatno naglasili rečenicu "Bolje je štrik oko vrata nego se mučiti", čime se jasno aludira na samoubojstvo kao opciju.
Index je upitao SDP smatra li ovakvu reklamu primjerenom, a odgovor će objaviti kad ga dobiju.