Europska tvrtka za preradu mlijeka Arla Foods sklopila je licencni ugovor s američkim proizvođačem čokolade Mondelez International o stvaranju novog inovativnog čokoladno mliječnog napitka koji je izuzetno pozitivno primljen u Poljskoj, Njemačkoj, Austriji, a sada je dostupan u Hrvatskoj i Sloveniji.
Ovaj potez omogućuje Arla Foodsu da proširi svoj portfelj jednim od najpoznatijih brendova čokolade na tržištu. Kapitalizirajući snažnu prepoznatljivost robne marke Milka i lojalnost potrošača. Arla Foods će iskoristiti svoje iskustvo u inovacijama visokokvalitetnih mliječnih proizvoda kako bi potaknula rast u kategoriji mliječnih napitaka. Brend Milka, u vlasništvu Mondelēz Internationala, jedan je od najpopularnijih brendova čokolade u Europi, a vrijedi dodati da je već uspostavio uspješna licencna partnerstva u kategorijama poput sladoleda i slastica.
Čokoladno-mliječni napitak, proizveden u tvornici za preradu mlijeka Arla Foods u Esbjergu, Danska, bit će lansiran na hrvatskom i slovenskom tržištu od strane distributera Stanić d.o.o. od kraja listopada 2024. godine.
"Jako smo uzbuđeni što možemo potrošačima predstaviti novi i zanimljiv proizvod. Milka je omiljena marka mnogih potrošača i ovo je za nas velika prilika predstaviti je u novom inovativnom obliku", rekao je Entoni Stanić, Business Development Manager u tvrtki Stanić.
Milka čokoladno mliječni napitak bit će dostupan u bočicama od 250 ml, u tri popularna okusa: classic, caramel i noisette. Ova inovacija proizvoda pruža potrošačima priliku da uživaju u prepoznatljivom okusu Milke spojene s kvalitetno odabranim mlijekom. Riječ je o uzbudljivom koncept koji spaja kremasti okus mlijeka s bogatim baršunastim nijansama vrhunske čokolade. Lansiranjem ovog novog napitka produbljuje se partnerska suradnja europske tvrtke Arla Foods s domaćim distributerom Stanić d.o.o. koji uspješno surađuju već 5 godina.
Lansiranje čokoladno mliječnog napitka Milka na hrvatskom i slovenskom tržištu predstavlja važan trenutak i za Arla Foods i za Mondelez International. Ova suradnja pokazuje snagu vodećih svjetskih brendova koje zajedno rade na stvaranju inovativnih proizvoda koji odgovaraju na promjene potrošačkih preferencija i pokreću rast u mliječnoj industriji. Lansiranjem novog Milka čokoladno-mliječnog napitka potrošači se mogu veseliti isprobavanju jedinstvenog proizvoda koji obećava radost uživanja svakim gutljajem.