Iste cijene putničkih karata kao i prethodne, rekordne turističke godine, uznemirio je otočane kojima je svaki gost važan. Koordinacija načelnika i gradonačelnika uputila je stoga žuran apel nacionalnom brodaru Jadroliniji i Agenciji za linijski promet.
Tim povodom, jednima i drugima poslali smo upit; kakve će doista biti cijene karata za ljetni red plovidbe i hoće li se one u konačnici ipak korigirati, s obzirom na novonastale krizne okolnosti, uzrokovane pandemijom koronavirusa? Odgovor na ovo pitanje i apel načelnika i gradonačelnika, dostavila nam je Jadrolinija. Prenosimo ga u cijelosti.
“Zadovoljni smo kako je Jadrolinija samostalno podnijela teret krize i značajan pad prihoda izazvane epidemijom COVID-19. Poštivajući upute Kriznog stožera i požrtvovnošću naših pomoraca odrađen je odličan posao. Uložena su znatna financijska sredstva za nabavu zaštitne opreme, te kao rezultat ulaganja i dobre organizacije nismo imali prekida linije uzrokovane zarazom.
Svjesni smo zahtjeva turističkih radnika na otocima te smo uvijek spremni izaći u susret svim konstruktivnim prijedlozima, ali sve u skladu s potpisanim koncesijskim ugovorima u kojima su cijene karata sastavni dio. Jedino u suradnji s Agencijom za obalni linijski pomorski promet i resornim Ministarstvom može se otvoriti dijalog. Podsjećamo da se cijene putničkih karata u obalnom linijskom prometu nisu mijenjale cijelo desetljeće, a cijene otočnih karata su iste tijekom cijele godine.
Flota Jadrolinije je spremna za sezonu, a relaksacijom mjera i nakon dobro odrađenog dosadašnjeg posla tijekom epidemije spremno očekujemo početak sezone. Od 29. svibnja katamaranske i putničke linije zaplovit će po sezonskom redu plovidbe, a ostale trajektne linije plovit će po prilagođenom sezonskom redu. Nadamo se da ćemo vrlo brzo ploviti u punom opsegu.
S optimizmom gledamo mjesec srpanj i kolovoz te se nadamo da će, ukoliko epidemiološka situacija bude u redu u zemljama u okruženju, turistička sezona ipak uspjeti”, odgovorili su za morski.hr iz Jadrolinije.