Na Ekonomskom fakultetu u Splitu danas se održala druga poduzetnička igraonica za djecu vrtićke dobi, a koju je organizirao Studentski poduzetnički inkubator Ekonomskog fakulteta u Splitu.
Potaknuti općim dojmom hrvatske javnosti i (većinom) negativnoj konotaciji riječi „poduzetnik“, Ekonomski fakultet u Splitu odlučio se na organizaciju Poduzetničke igraonice i edukacija o temi poduzetništva, počevši od najmlađe (vrtićke) dobi. Želja im je, uskoro sličnim edukacijama obuhvatiti cijelu obrazovnu vertikalu prilagođeno uzrastu djeteta s ciljem:
- Podučavanja djece o važnosti učenja i obrazovanja od malih nogu
- Podučavanja djece o tome što je poduzetništvo i kako se postaje poduzetnikom
- U najširem pogledu jačanje poduzetništva od malih nogu
Prva poduzetnička igraonica održana je 2016. godine u kojoj je sudjelovao jedan vrtić. Ove godine interes za sudjelovanjem izrazila su djeca više vrtića, te su nam u posjet došla čak 4 dječja vrtića. Dva vrtića su aktivno sudjelovala u projektu „Poduzetnička igraonica“, a to su: dječji vrtić „Smokvica“ iz Splita i dječji vrtić „Vrtuljak“ iz Splita.
Dodatna dva vrtića su im došla dati podršku,a to su: dječji vrtić „Trešnjica“ iz Žrnovnice (DV Radost) i dječji vrtić „Rusulica“ iz Splita (DV Cvit Mediterana).
-Neki će reći: „zar o financijama i menadžmentu već od malih nogu?“. No često zaboravljamo da poduzetništvo počiva na vrijednostima kao što su: kreativnost, inovativnost, mašta, timski rad, upornost, hrabrost, kritičko promišljanje, organizacijske sposobnosti, briga za druge itd.
Sve su ovo vrijednosti koje se nalaze u „kompliciranim riječima“ kao što su poduzetništvo, financijski menadžment, investicija, konkurencija, društveno odgovorno poslovanje. Kada se riječi pretvore u zabavna djela koja imaju koristan i pozitivan učinak i na pojedinca i na užu i širu zajednicu, tada zaista i djeca lako uče. - kažu organizatori projekta.
Ove godine, posebna pažnja stavljena je na temu društveno odgovornog poslovanja i uloge poduzetnika u sredini u kojoj se razvija. Zato je ove godine poduzetnička igraonica imala i humanitarnu notu jer će veliki dio profita djeca darovati u humanitarne svrhe.