Županijski tehnološki hub Digitalna Dalmacija istaknuo se još jednom kao ključno mjesto edukacije i povezivanja zajednice, ugostivši prodajnog stručnjaka Vedrana Sorića s predavanjem „Hakiraj um kupca – Psihologija prodaje u digitalnom svijetu“. Predavanje, koje je izazvalo ogroman interes lokalne zajednice, oborilo je rekord posjećenosti huba sa skoro 100 sudionika, samo dva mjeseca nakon njegovog svečanog otvorenja.
Vedran Sorić, jedan od najpriznatijih stručnjaka za prodaju u regiji, autor knjige „Prodajni mindset“ i suosnivač istoimenog video-podcasta, kroz svoje inspirativno predavanje istaknuo je ključne izazove i prilike u modernoj prodaji.
„Nevjerojatan odaziv na ovu temu samo potvrđuje koliko je prodaja i dalje relevantna, ali istovremeno i zapostavljena ili čak negativno percipirana,“ rekao je Sorić.
„U svojoj suštini, prodaja je alat kroz koji se ljudima pomaže. No, s vremenom je postala manipulativna, a dolaskom interneta više nije bilo prostora za obmane jer su kupci postali informirani. Prodaja nije uvijek laka, ima svoje uspone i padove. No, najljepši je trenutak kada shvatiš da ne možeš i ne moraš sve prodati. Tada dolazi prava snaga i autentičnost u prodajnom procesu“.
Sorić je kroz interaktivno predavanje naglasio važnost autentičnosti, razumijevanja potreba kupaca i personaliziranog pristupa. „Možete imati rezultate ili izgovore - ne oboje“, poručio je publici, motivirajući ih da razmisle o vlastitom pristupu prema kupcima u suvremenom digitalnom dobu.
Voditelj županijskog projekta Digitalna Dalmacija Damir Brčić izrazio je ponos zbog uspjeha predavanja te naglasio važnost tehnološkog huba kao mjesta koje spaja ljude različitih interesa i profesija.
„Od samog otvorenja dokazujemo da je Županijski tehnološki hub Digitalna Dalmacija središnje mjesto okupljanja tehnološke i poslovne zajednice. Privlači raznolike posjetitelje, od sveučilišnih profesora i studenata, koji zbog blizine Sveučilišnog kampusa prepoznaju ključnu ulogu huba, do osnovnoškolaca, poduzetnika i stručnjaka iz različitih industrija. Slušamo potrebe zajednice i zato biramo teme koje rezoniraju s različitim profilima naših posjetitelja. Tehnologija jest naša glavna okosnica, ali ovakve stručne i poslovne teme, poput prodaje, jednako su važne za napredak“.
„Odaziv od preko 100 prijavljenih jasno govori koliko je tema bila pogođena. Ovo nije samo dokaz da je prodaja i dalje iznimno važna u svakodnevnom poslovanju, već i potvrda da Digitalna Dalmacija ima kapacitet privući relevantne stručnjake i pružiti vrijedne sadržaje našoj zajednici“, dodao je Brčić.
Digitalna Dalmacija ovim je događajem dodatno potvrdila svoju ulogu kao dinamičan edukacijski i poslovni centar, ne samo za tehnološki sektor već i za širu zajednicu. Sa sve većim brojem tematskih događaja poput ovog, Županijski tehnološki hub na Splitu 3 nastavlja postavljati standarde kao središnje mjesto za razvoj i inovacije u regiji.
Nakon predavanja, sudionici su imali priliku nastaviti razgovore i razmjenu ideja na tradicionalnom druženju uz pizze i piće. Novi meetup slijedi u prosincu, a informacije će biti objavljene na društvenim mrežama i službenoj stranici digitalnadalmacija.hr.