Pregršt emocija bilo je danas na dnu Marmontove. Hajduk je otvorio reprezentativni Fan shop na top lokaciji, u srcu svoga Splita, kako i priliči simbolu Dalmacije. Promoviran je tu i Hajdukov kalendar, ovaj put u umjetničkom stilu, osmislio ga je fotograf Vicko Vidan. Obilježena je i 50. obljetnica prvog Hajdukovog kalendara, izdanog sada davne 1974. godine.
"Mislim da je ovo velika stvar i za Hajduk, ali i za Split. Kad imate turistički grad kao što je Split i u njemu instituciju kao što je Hajduk, onda mislim da bi bilo nedopustivo da nemamo na jednoj ekskluzivnoj lokaciji fan shop Hajduka. Radi se o gradskom prostoru i zahvaljujem se Gradu što su prepoznali koliki je značaj za turizam, za sam grad Split, za turiste, a naravno i domaće imati u centru grada jedan ovakav objekt", kazala je Marinka Akrap, članica Uprave HNK Hajduk.
Novinari su Akrap pitali koliko marketing kluba sudjeluje u radu kluba, ako se uzme u obzir da svi Fan shopovi rade odlično.
"Sudjeluje poprilično, to su sada ozbiljne brojke, ali mislim da otvaranjem ovog Fan shopa imamo veliki potencijal. Mi jesmo destinacijski prodajno mjesto, što znači da ako netko hoće kupit dres Hajduka on će znati gdje će ga kupiti. Svaki od naših fan shopova ima ciljanu publiku i zato je baš ovdje", kaže nam.
Koliko je Adidas digao level u europskim okvirima?
"Prije svega diglo nam je okvire prema potrošačima koji su nama najvažniji. Kad se dva velika brenda spoje zajedno, tek onda možete dobiti pravi učinak. Tek smo u prvoj godini, a kad god dovodite tehničkog sponzora, imate niz logističkih i drugih situacija koje morate savladat. Ovo je tek početak koji nam neće po brojkama reći koliki je zapravo potencijal Adidasa u Hajduku", kaže nam sugovornica.
Što se najviše kupuje, to sigurno zanima sve.
"Najviše se kupuju dresovi. Dres je nama ikonski proizvod, morate imati uvijek atraktivan, dobar dres. Prije svega naš bijeli dres je nositelj svega, ali mi smo uspjeli napraviti, za razliku od drugih klubova, razne kolekcije koje smo sami osmislili. Sve one su rezultat rada marketinškog tima u Hajduku. Počeli smo sa Mišom, sa prgavom familijom, s retro kolekcijom, Livajom... sad je jako atraktivna i nova college kolekcija", otkrila je Akrap.
Novinare je zanimalo i koliko se dresova Livaje proda.
"Veliki je broj, ali otprilike, ako smo lani prodali 30.000 dresova, od toga je jedna trećina s imenom Livaje", otkriva Akrap.
Ove godine slavi se 50. obljetnica izlaska kalendara.
"1974. godine Hajduk je dobio prvi kalendar. Danas rijetko ljudi doma imaju kalendar, ali kalendar Hajduka je proizvod koji se nalazi po našim kužinama, konobama... Ove godine smo napravili jedan odmak, išli smo na umjetnički dio, a naš poznati fotograf Vicko Vidan dao nam je ruke i pomogao. Nazvali smo ga 'Srce hajdučko', slike govore o tome kolika je to borba, požrtvovnost i rad, mislim da se to sa slika vidi", kazala je Akrap.
Fotograf Vicko Vidan kaže da mu je ovo jedna od najvećih stvari koje je napravio u životu.
"Momci su bili odlični, stvarno su imali volju i želju. Kod mlađih je možda bilo malo treme, ali generalno je sve bilo kako treba", kazao je Vidan, a zatim je ispričao i šaljivu crticu sa snimanja.
"Najveći problem mi je bio Lovre Kalinić koji je previsok pa mi je izlazio van ruba pozadine", kazao je fotograf te pohvalio igrače. Kaže da su jako pristupačni. Kaže da su htjeli malo promijeniti stvari, ali i da nije bilo lako napraviti nešto novo.
Splitski gradonačelnik Ivica Puljak kaže da je ovo pravo vrijeme za otvaranje fan shopa, ali i predstavljanje novog kalendara - pred derbi.
"Hajduk je naš klub i zaslužuje ovakav prostor", kazao je Puljak.
Pitali su ga novinari što očekuje na derbiju.
"Očekujem da pobijedi bolji, a da to bude Hajduk", kazao je.