HSP Omiša kritički se osvrnuo na buduće prometno rješenje prema kojem buduća obilaznica Omiša neće imati izlaz u tzv. čvoru Zakučac/Omiš centar, a radi se o mjestu gdje se sada privremeno spaja na državnu cestu D70, onu prema Tugarama i Blatu n/C.
Njihovo priopćenje možete pročitati u nastavku. Priopćenje su naslovili: "Svi se veselimo mostu "Cetina", ali ne i konačnoj trasi obilaznice Omiša bez (cjelovitog) čvora Zakučac".
"Danas kada se svi veselimo povijesnom trenutku spajanja mosta „Cetina“ kao dijela tzv. multimodalne platforme buduće brze ceste Trogir-Split-Omiš ili njenog dijela nazvanog Obilaznica Omiša, sada preimenovane u multimodalnu platformu brze ceste Mravinci-TTTS-Podstrana –Krilo Jesenice-Dugi Rat-Omiš, još jednom želimo naglasiti da je vizija Obilaznica Omiša bez cjelovitog čvora "Zakučac"("Omiš centar") nefunkcionalno i u prometnom smislu promašeno rješenje.
Uložiti sredstva u ovaj značajni/stoljetni infrastrukturni projekt, a izostaviti vezu Splita, preko Donjih Poljica s Srednjim Poljicima, a isto tako prirodnu i logično nametnutu vezu centra Omiša preko čvora "Zakučac"("Omiš centar") sa Splitom sliči nam izrazu „ad hominem“ ili u doslovnom prijevodu „ protiv čovjeka“
Premda će do privremenog rješenja i privođenja Omiške Obilaznice prometnoj svrsi proći još koji mjesec u stručnom i političkom smislu s strane onih koji zagovaraju cjelovit čvor "Zakučac" od relativno davne 2006. godine sve je rečeno. Ovaj politički čin spajanja mosta neka nam bude upozorenje da su u Omišu i Poljicima ipak postojali entuzijasti, prometni stručnjaci, udruge, a naposljetku i političari i političke stranke koji su zagovarali cjelovit čvor "Zakučac" ("Omiš centar"), a Hrvatska stranka prava-podružnica Omiš bila je dio tog tima.
Premda će do potpunog dovršetka multimodalne platformu brze ceste Mravinci-TTTS-Podstrana –Krilo Jesenice-Dugi Rat-Omiš proći minimalno, ali realno za očekivati još jedno desetljeće ovo je prilika da vam već sada kažemo „ne perite ruke kao Poncije Pilat“ jer je ovaj hrvatski kraj „nevin“ i stoga zaslužuje integrirani prometni tok na cijelom svom području što je davno prepoznao i uočio carski namjesnik Franje Josipa, ili imenom i prezimenom Alfons Pavić pl. U suprotnom "prevedeno" ostati će gorak okus kao i na istočnom dijelu prostiranja Obilaznice Omiša, a to je da su ipak Mlija i Borak trebali biti spojeni na tu istu obilaznicu, a ne da će postati dio budućih predizbornih obećanja i vizija u prostornim planovima kako bi se ta ista greška otklonila", stoji u priopćenju koje potpisuje tajnik Leo Ribičić.