39-godišnja Matilda Kezić živi u Splitu, rodom je iz Opuzena, a odlučila se na odvažan poslovni korak i nakon što je ostala bez posla, pokrenula je vlastitu agenciju.
Pokretanje vlastitog posla njen je višegodišnji san. Da bi ostvarila cilj, upustila se u kampanju skupnog prikupljanja sredstava (crowdfunding) i trenutno je na 46 posto financijskog cilja. Tko je Matilda i kako joj možete pomoći u ostvarenju životnog sna, pročitajte u nastavku.
Projekt Majestic Croatia dostigao je 46% financijskog cilja
Zovem se Matilda Kežić i podrijetlom sam iz Opuzena, malog gradića smještenog u srcu doline Neretve na samom jugu Hrvatske. Živim u Splitu, imam 39 godina i potječem iz obitelji vrijednih poljoprivrednika.
Usred ovih teških pandemijskih vremena, u kojima je ugroženo javno zdravlje i koja donose iznenadna zatvaranja, nažalost sam ostala bez posla. Tada sam sama sebi dala rok – ili ću za pola godine naći novi posao ili ću pokrenuti vlastiti posao.
Čak i bez štetnog učinka koji je Covid-19 imao na moju karijeru i život, oduvijek mi je bio san pokrenuti vlastiti posao. Moj san je do kraja listopada 2021. godine osnovati vlastitu turističku agenciju, u sklopu koje bih upoznavala putnike iz cijeloga svijeta sa skrivenim draguljima Hrvatske i susjednih zemalja, Slovenije i BiH.
Prije ovih nesretnih okolnosti stekla sam 13 godina iskustva u turističkoj industriji, što uključuje i upravljanje hotelima s 4 i 5 zvjezdica te vođenje poslova u turističkoj agenciji.
Do sada sam sudjelovala na raznim svjetskim turističkim sajmovima, a tu primjerice spadaju WTM London, ITB Berlin, Conventa Ljubljana, IMEX Frankfurt, Holiday World Praha, MAP Paris, Šangaj i Peking te, meni osobno najdraži, USA Travel & Adventure Show. Položila sam stručni ispit za voditelja poslovnice na Ekonomskom fakultetu u Splitu i stekavši veliko iskustvo u turizmu, osjećam se sposobnom uhvatiti se u koštac sa svim budućim izazovima u turističkoj industriji.
Također mi je želja pomoći svojim vrijednim roditeljima da pristojnije zarade od prodaje mandarina kreiranjem gastrotura, koje bi osim razgleda prekrasne doline Neretve i kušanja njenih specijaliteta, uključivale i posjet imanju te branje mandarina. Moji roditelji posjeduju 1800 stabala. Njih dvoje sami beru, utovaruju i prodaju svoje proizvode tijekom cijele godine. Umjesto da krenem njihovim stopama i svoj život posvetim poljoprivredi, s jednakom strašću i odlučnošću krenula sam vlastitim stazama u turističkoj industriji.
Što trebate znati o mojoj agenciji?
Moj je plan pokrenuti turističku agenciju specijaliziranu za prilagođena putovanja u regiji jugoistočne Europe, ponajviše u Hrvatskoj, kao i u susjednoj Bosni i Hercegovini i Sloveniji. Moja turistička agencija nudila bi turističke aranžmane Croatia & Beyond prilagođene željama i proračunu kupaca.
Dodavanjem komponente agroturizma u poslovanje agencije (obilazak poljoprivrednih i proizvodnih imanja u dolini Neretve, branje mandarina…) nadam se da ću pomoći svojim roditeljima da lakše plasiraju svoje proizvode te ujedno potaknuti sve buduće posjetitelje na interakciju s cijelom poljoprivrednom i proizvodnom zajednicom u Dolini Neretve je podržati u tom procesu.
O Neretvi
Hrvatska je puna prekrasnih mjesta. Međutim, nisu svi na turističkom radaru. Dolina Neretve, udaljena samo 80 minuta autom od Dubrovnika i Splita, jedno je od onih mjesta za koje turisti koji posjećuju Hrvatsku često ne čuju. Hrvatska ima neke svoje prehrambene proizvode zaštićene i na nacionalnoj i na europskoj razini, a njihov status određen je jedinstvenim mjestom podrijetla. Tu spadaju i neretvanske mandarine.
Tko se odluči sudjelovati u gastroturi dolinom Neretve može sudjelovati i u berbi mandarina te sve što ubere može ponijeti sa sobom. Po završetku berbe slijedi fotosafari neretvanskim lađama koje su stare više od 100 godina. Kroz povijest doline Neretve lađe su služile kao tradicionalno plovilo te se koristile za prijevoz poljoprivrednih proizvoda, životinja, sjena, slame, ljudi itsl. Danas se koriste ponajviše u turističke svrhe ili kao plovila u Maratonu lađa za koji se Neretvani i ostali natjecatelji pripremaju cijelu godinu.
Vaša pomoć i podrška su neprocjenjivi
Moj projekt ‘Majestic Croatia’ dostigao je 46% mog financijskog cilja u sklopu kampanje skupnog prikupljanja sredstava (crowdfunding) predstavljene na platformi GoGetFunding.com. Akciji prikupljanja sredstava možete se pridružiti odlaskom na sljedeću POVEZNICU.
Pridružite se kampanji, pomozite na bilo koji način donacijama, podijelite je s prijateljima i promovirajte na društvenim mrežama ili portalima.
Koliko god vjerujem u svoju viziju i sposobnost pokretanja i postupnog širenja posla, potrebno mi je malo vjetra u leđa u smislu početnog kapitala. Da bi se moja turistička agencija uspostavila do kraja listopada 2021., moram pokriti mnogo troškova.
Sve iznad prvotnog cilja od 4.500 USD znači da sam korak bliže ostvarenju svog sna!
Prikupljena sredstva ići će izravno na:
• registraciju tvrtke
• dizajn web stranice, SEO i održavanje
• zakup domene i web hosting
• knjigu standarda i vizualni identitet
• marketing i oglašavanje (npr. Google AdWords)
• agencijski hardver (npr. prijenosno računalo, pisač)
• razne intelektualne usluge (npr. računovodstvo, pravne usluge, usluge lekture i redakture tekstova)
• licencirane programe za Windows 10 i uredski paket
S obzirom na to da će nezanemariv dio ukupnog prikupljenog iznosa otići na hrvatske poreze, pristojbe GoGetFundinga i naknade za obradu kartice, svaki je novčić vrijedan i svaki Vaš doprinos dobrodošao je i cijenjen!