Izvođača imamo, čeka se građevinska dozvola. Kako to? Hrvatske ceste su pokrenule postupke nabave za izvođenje radova i usluge stručnog nadzora nad rekonstrukcijom križanja u Stobreču prije izdavanja građevinske dozvole kako bi se što prije osigurao početak radova i minimizirao utjecaj eventualnih žalbenih postupaka tijekom postupaka nabave.
"Uslijed okolnosti poput krize uzrokovanog epidemijom COVID 19 i drugih okolnosti na koje Hrvatske ceste nisu imale utjecaja, postupak izdavanja građevinske dozvole se odužio", rekla nam je Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta.
Nadzor obavlja Terestrika
Pametno.info je pak objavilo prije koji dan kako je postupak za izdavanje građevinske dozvole u nadležnom gradskom uredu pokrenut. Izvođač Strabag je odabran prije više od godinu dana. Nadzor nad radovima vrijednima nešto više od 8 milijuna kuna obavit će Terestrika.
"Na raskrižju su projektirane dodatne trake za desno skretanje koje nedostaju u postojećem stanju, zelene površine uz državnu cestu te nogostupi na dijelovima gdje sada nisu izgrađeni. Ukupna duljina zahvata na državnoj cesti iznosi 466 metara, a duljine traka za desna skretanja 125 metara. Desno skretanje sa DC8 u ulicu 4. gardijske brigade obrađeno je i usklađeno s narednim fazama izgradnje (prema TTTS-u).
Radovi bi trebali trajati 8 mjeseci
Autobusna stajališta sa sjeverne i južne strane državne ceste locirana su nakon križanja gledano u smjeru Omiša. Zelene površine uz kolnik širine su 2 metra, a uz njih nogostupi širine 2,5 m odnosno 2 m tamo gdje to nije moguće zbog ograničenih gabarita.
Duljina zahvata na Putu sv. Lovre iznosi 97 metara (krak nerazvrstane ceste), a duljina traka za desno skretanje 70 metara, a duljina zahvata na ulici 4. gardijske brigade (krak nerazvrstane ceste) iznosi 120 metara", kažu u Hrvatskim cestama. Kad se dozvola dobije, radovi bi trebali biti gotovo za 8 mjeseci.