Otac čiji je sin boravio u apartmanu na Pagu nedavno je podijelio svoje iskustvo na društvenim mrežama, uz popis kazni koje je vlasnik apartmana uveo za goste. Najbizarnija među njima je kazna od 150 eura za uključivanje klima uređaja bez prethodne najave vlasniku. Ostale kazne uključuju 100 eura za uriniranje po dvorištu ili šetnju bez odjeće.
Iznajmljivači apartmana također su bili ocijenjeni kao neljubazni, a gosti su opisali namještaj kao zastarjelog i u lošem stanju. Ovakva pravila i usluga izazvali su niz reakcija na društvenim mrežama.
"Sin je otišao sa curom na odmor u neki apartman na Pagu, a na ulazu ih dočekao “cjenik uništenih stvari”. Namještaj ex-Yu, ali ono što ih je najviše zasmetalo, bilo je prljavo, a domaćini neljubazni. Tako daju oni ocjenu dva, iako su rekli da je čista jedinica, i odu dalje za Split", objava je oca posjetitelja apartmana.
"Klima uključenje bez znanja vlasnika"???? Jadran je postao rupčaga.
— hadrian37 (@hadrian37) July 14, 2024
Reakcije na ovu objavu bile su burne i podijeljene. Mnogi su izrazili nevjericu prema visini kazni, posebno prema naplati korištenja klima uređaja bez prethodne najave vlasniku. Jedan korisnik je primijetio kako je vani nesnosna vrućina i kako je naplata korištenja klime jednostavno apsurdna.
Drugi su se osvrnuli na cijene kazni, smatrajući ih smiješno visokima. "Koja nevjerojatna cijena za štetu, kao da su namještaj od zlata," napisao je jedan komentator, dok je drugi dodao: "Treba pitati vlasnika postoji li popust za šetnju bez odjeće po dvorištu."
Neki su istaknuli kako gosti također trebaju poštovati tuđu imovinu. "Svakako nitko nema pravo uništavati ničiju imovinu, bez obzira kakva ona bila, nova ili stara. Ako je netko nešto razbio, red je da se plati ta učinjena šteta," komentirao je jedan korisnik.
Anegdote i kritike
Neki korisnici su također primijetili opće nedostatke u apartmanima na Pagu. "Kreveti i ormari, stolovi i stolice iz doba Austro-Ugarske, vlaga i miris prostorija, to se ne prozračuje od kraja sezone pa do početka nove sezone," napisao je jedan nezadovoljni gost.
Drugi su komentirali opći standard usluga na Jadranu, napominjući kako su zbog takvih situacija mnogi turisti iz zapadne Europe izbjegavali dolazak zadnjih deset godina. Ljubaznost domaćina često varira, od izuzetno gostoljubivih do krajnje neljubaznih, što doprinosi neujednačenom turističkom iskustvu.