Problemima s Hrvatskom poštom nikada kraja. Barem je tako sudeći prema riječima naših čitatelja.
Prije samo par dana smo pisali o stanovnicima splitskog Kmana koji su se našli u problemima jer im danima nitko nije dostavio poštu, a ni poštara nisu vidjeli.
Ovoga puta problema s naručenim paketima, računima od struje, vode, telefona,…koji ne stižu imaju stanovnici otoka Visa.
Mnogi od njih nam se žale kako posljednjih mjesec dana osim što nema ni pisma ni razglednice nema ni njihovog poštara kojeg svi jako dobro znaju. Ma nije problem što nema njihovog poštara već što nema nikakvog!
Dakle ni pošte ni poštara!
Sandučići prazni, a mještani Visa željno iščekuju vjerovali ili ne - račune.
„Već mjesec dana nema ni poštara. Nema nikoga da donese bar račune da nam ne isključe internet, televiziju. Svi prite ovrhama ako račune ne podmirimo, a ni te obavijesti o eventualnim ovrhama nema tko donit“, žali nam se jedan stariji Višanin.
„Zvali su me na mobitel da će mi ga isključit jer nisam podmirila račun, a kako ću ga podmirit kada mi uplatnica nije ni došla. Kažu oni poslali smo, a ja njima da nije bio poštar, nema ga i nema. I tko će tu sada kome objasniti kako da ja platim račun kada ga nisam dobila, a u plaćanje preko interneta se ne razumijem, nije to za mene“, govori nam gospođa Ani kojoj ako isključe mobitel prekidaju vezu sa cilom familijom koju održava preko te male pametne naprave.
Problem je očit, nema pošte, nema poštara (možda je na bolovanju, možda na godišnjem,…možemo samo nagađati) , a ni njegove zamjene.
Pokušali su Višani dobiti odgovor iz Pošte, ali uzalud. Nitko im se ne javlja na telefon, a službenice u poštanskom uredu na otoku su nemoćne. Nisu nadležne za taj problem.
Upitali smo Hrvatsku poštu u čemu je problem...
Ono što znamo jest činjenica da se Hrvatska pošta ove godine bori s nedostatkom radnika zbog niskih plaća, ali i da ove godine bilježe rast paketnog poslovanja koje je veće za 30% u donosu na prošlu godinu. Također, bilježe i pojačan promet pošiljaka kroz cijeli lipanj dok se istovremeno suočavaju s fluktuacijom radnika s kojom se, nažalost, susreću brojni naši poslodavci.
Jesu li zbog navedene situacije moguća lokalizirana i kratkotrajna kašnjenja pošiljaka na pojedinim lokacija po Lijepoj našoj, a Vis je samo jedna od njih doznali smo direktno od Hrvatske pošte kojoj smo uputili službeni mail.
Evo odgovora.
"Četiri višegodišnja poštara koji su dostavljali na otoku Visu otišli su iz sustava. Umjesto njih rade novi kolege kojih ima čak i više nego prije te su nam potvrdili da kašnjenja nema i da se sve pošiljke uručuju u propisanim rokovima.
Jedini razlog zbog kojeg pojedinim korisnicima na Visu ne stiže pošta ili stiže s kašnjenjem je zbog neispravno navedene adrese ili zbog nedostatka bilo kakve oznake na kući. Novi kolege koji ne poznaju teren u takvim se uvjetima teško snalaze što posljedično rezultira vraćanjem pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog.
Primjerice, pojedinim primateljima stižu pošiljke adresirane na 5-6 različitih adresa, od kojih su neke nepostojeće, i novi poštari ne mogu pronaći korisnika u nekoliko pokušaja jer pošiljke nisu ispravno adresirane. Takve pošiljke nažalost moramo vratiti pošiljatelju kako ne bi stajale u poštanskom uredu.
Želimo ovom prilikom podsjetiti korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća.
1. Ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.).
2. Postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata).
3. Vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena).
S poštovanjem, Ured za korporativne komunikacije, HP – Hrvatska pošta d.d.", stoji u potpisu odgovora.