Jučer i danas bili zabilježene su velike gužve u splitskoj trajektnoj luci, a pisali smo i o jučerašnjem slučaju gdje se 50 automobila nije uspjelo ukrcati na trajekt Petar Hektorović koji je vozio prema Visu.
Problema također ima u Supetru, o čemu smo također izvijestili.
Tijekom dana na redakcijski e-mail nam se javio čitatelj (M. Marasović) koji je ogorčen, kako kaže, Jadrolinijinom lošom organizacijom u sezoni. Njegov e-mail prenosimo u cijelosti:
"Naš nas državni brodar, riječka Jadrolinija, ne prestaje iznenađivati lošom organizacijom brodskoga prijevoza. U supetarskoj i splitskoj trajektnoj luci doslovno je ludnica. Ponovno je potvrđeno kako se prijevoznik koji uživa monopol na liniji Split – Supetar – Split ponaša doslovno kako želi. Tako je brodska linija iz Supetra za Split isplovila umjesto u 12,00 sati u 13,00 sati, dakle s pola sata zakašnjenja. Što to znači? To znači i pola sata kašnjenja u dolasku. Razlog je vrlo jednostavan. Jadrolinija ne može povećanim brojem sezonskih linija održavati točan red plovidbe, pogotovo zato što se u Supetru koristi samo jedan vez, umjesto dva, pa je i svaka izvanredna, odnosno dodatna linija, osuđena na kašnjenje, i u dolasku i polasku.
Kako je moguće da redovita trajektna linija koja u 10,30 sati kreće iz Supetra prema Splitu, bude ujedno i redovita trajektna linija iz splitske luke prema Supetru s polaskom u 11,15 sati?
Trajekt koji iz Supetra kreće u 10,30 sati prema Splitu, u splitskoj luci može biti najranije u 11,20 ili 11,25, pa iskrcaj putnika i vozila u trajanju oko 20 minuta, a gdje je još ukrcaj putnika i vozila. Pa zbrojite kada bi otprilike ta linija mogla krenuti iz Splita opet prema otoku... I tako iz sezone u sezonu Jadrolinija ponižava i omalovažava nas putnike. Naravno, njima su najvažniji gosti i ljetna tarifa prijevoznih karata koja je neopravdano visoka i usuđujem se reći sramotna. Sve se podređuje gostima koji i sami upozoravaju na visoke cijene brodskih putnih karata.
Važno je Jadroliniji da se njih prebaci na otok i s otoka. Ionako gosti nemaju izbora. No, pita li se nas otočane išta koji živimo na tim otocima duže od turističke sezone? Izgleda, ipak ne. Da je to istina najbolje potvrđuje nastojanje kompanije da povisi i otočku tarifu brodskih karata. Srećom, pa za sada nisu u tome uspjeli. Inače, bile su već spremne povećane cijene u režiji Agencije za obalni i linijski promet. Bogu hvala da je netko bio pametan pa stopirao takvu suludu odluku" - piše naš čitatelj.
Za komentar napisanog smo pisanim putem zatražili komentar u Jadroliniji, a njihov odgovor objavit ćemo po primitku.