Turistička sezona je počela. U mnogim trgovinama tako će se sada, zasigurno, prodati i ono što je cijelu zimu stajalo i čekalo kupce.
Među njima će se naći i brojni prehrambeni proizvodi, ali i razni sokovi odnosno vitaminski napitci ili energetska pića.
I dok u Sloveniji, po nalogu inspekcije, prije isteka roka valjanosti, povlače Studenu zbog "promjene senzoričkih svojstava" u Hrvatskoj se to ne radi ni s istekom tog roka valjanosti.
Poput Konzuma na Krku gdje je jučer gospođa, između brojnih drugih proizvoda, kupila i vitaminsku vodu Oshhe Junior. Popivši je osjetila je mučninu. Nakon što je povratila, pogledala je i vidjela kako je rok valjanosti istekao još 11.6. i s pravom si postavila pitanje: kako i zašto je to bilo u prodaji i u kakvim je uvjetima taj vitaminski napitak bio čuvan, pita se Halo, inspektore.
Savjetovali smo joj obvezno reklamiranje i slanje pisanog prigovora.
Ubrzo se očitovao Konzum koji je ponudio obeštećenje s novim, ispravnim sokom i povrat 50% cijene:
"Prije svega se želimo ispričati zbog situacije, a odnosi se na Konzum prodavaonicu na adresi Stjepana Radića 21, Krk te smo utvrdili da je prigovor opravdan. Želimo naglasiti da maksimalnu pozornost pridajemo upravo kvaliteti i svježini proizvoda u Konzum prodavaonicama no, na žalost, ů iznimnim situacijama, a uslijed nenamjerne pogreške djelatnika dođe do propusta. Kroz svakodnevne kontroľe kvalitete naše úsluge te kontinuirano unapređenje naših poslovnih procesa iznimnu pažnju posvećujemo upravo ovom
segmentu s ciljem da u potpunosti izuzmemo ovakve situacije u našim
prodavaonicama, uveli smo' proceduru u sklopu koje ukoliko kupite proizvod s isteklim rokom trajanja dobivate ispravni te će Vam biti izvršen povrat novaca u iznosu 50% cijene koju ste platili.
Navedeno je jedan od načina da se našim kupcima ispričamo ne nenamjernom propustu, stoga Vas ljubazno pozivamo da se prilikom sljedeće posjete navedenoj prodavaonici, s artiklom i računom obratite poslovođi kako bi Vašu reklamaciju riješili na obostrano zadovoljstvo.
Iskustva naših kupaca izuzetno cijenimo jer smo upravo zahvaljujući
njima u mogućnosti eventualni propust prepoznati na konkretnom
prodajnom mjestu i tako kvalitetnije i efikasnije reagirati", odgovorili su iz Službe za kupce Konzuma.