Denis Pejković iz Građanske inicijative Naprid Plokite naprid Siromašna podržao je zahtjev Građanske inicijative "Split je naš!" za sazivanje tematske sjednice na temu prometnog kolapsa u gradu Splitu.
"Podržavamo zahtjev Građanske inicijative "Split je naš!" za sazivanje tematske sjednice na temu prometnog kolapsa u gradu Splitu. Spomenuta inicijativa ima lijepo ime, ali nažalost, Split je zadnjih desetljeća ničiji. Prema našem gradu se jednako odnose i odnosile su se gotovo sve gradske, županijske i državne vlasti. Prava riječ bi bila da se odnosilo maćehinski, a drugi gradovi su imali status polusestara, koje su dobivale sve što su htjele. Država je rješavala prometne probleme drugih gradova, a Split je bio zadnja rupa na svirali. Naravno, nitko nije kriv što Split nije imao svoje Liniće, Kalmete i slične, koji su se znali izboriti za svoje gradove i kad je suprotna opcija bila na vlasti u državi. Premda podržavamo inicijativu predsjednice kotarskog vijeća Šina gospođe Marine Kovačević i građanske inicijative kojoj je na čelu, pitamo se ne očekuju li možda previše od jednog od najgorih sastava gradskog vijeća našeg grada", ističe Denis Pejković iz Građanske inicijative Naprid Plokite naprid Siromašna.
U nastavku nadodaje:
"Tu konstataciju je iznio i najaktivniji vijećnik Davor Matijević. Ako on, koji je u sastavu tog vijeća i sudjeluje u njegovom radu, tako tvrdi, onda to samo potvrđuje dojam nas koji taj rad pratimo. Žalosno je što zahtjev gospođe Kovačević, gotovo sigurno, neće podržati niti njene kolegice i kolege, predsjednice i predsjednici vijeća kotara, koji su u sastavu gradskog vijeća ili su vijećnici kotareva. Grad Split na čelu s gradonačelnikom Ivicom Puljkom pokušava rješavati problem prometa u mirovanju najavom gradnje brojnih garaža, ali već sama realizacija javne garaže na Lokvama pokazuje, da se radi samo o blagom ublažavanju tog problema. Kad je u pitanju problem u kretanju, tu je situacija gotovo identična. Inteligentni transportni sustav može blago poboljšati protočnost, a o javnom prijevozu bolje je i ne govoriti. Kao što je kolegica Marina Kovačević spomenula, trebalo je rješavati odnosno produljiti ulice poput Bračke i Vukovarske, a mi bismo imali za dodati još i proširenje Hercegovačke i Solinske. Nažalost, ovu gradsku vlast, kao i neke prethodne više zanimaju projekti poput Zapadne obale i sada Žnjana, koje su se radile za pojedince i interesne skupine, a prodavalo se i prodaje se kao da je sve to zbog građana. S druge strane, država radi cirkus s nekakvim proširenjima najprometnijeg križanja u državi, a radi se o Stobreču, a slično je i u Solinu. Pa za boga miloga, zar ne treba prije riješiti pristup tim križanjima?!", izjavio je Pejković.
"Izgradnjom tunela i mostova u okolici Splita bez da se to radi sustavno i cjelovito, situacija po pitanju prilaza Splitu će se samo pogoršati. Za to shvatiti, ne treba biti prometni stručnjak. Posljednja inicijativa rješavanja izlaza iz trajektne luke je dobrodošla, ali gotovo je sigurno neće biti gotova, kao i sve ostalo u prometnoj infrastrukturi Splita i okolice, u ovom desetljeću. Tko to doživi, pričat će", zaključio je Denis Pejković iz Građanske inicijative Naprid Plokite naprid Siromašna.