Raskrižje kod skretanja za Stobreč i TTTS jedno je od najprometnijih u zemlji, a upravo je tu često nastajalo "usko grlo".
U rujnu prošle godine završio je prvi dio rekonstrukcije raskrižja kod TTTS-a, odnosno skretanja za Stobreč, a radovi su trajali punih šest mjeseci.
Poznato je da je ovo raskrižje jedno od najprometnijih u zemlji, a uskoro slijedi nastavak njegove rekonstrukcije.
- Rekonstrukcija ovog raskružja se provodi u dvije faze. U prvoj se napravila sjeverna strana i jedan prilaz, odnosno traka skretanja za TTTS iz smjera Omiša prema Splitu, - kazala nam je glasnogovornica Hrvatskih cesta Tamara Paić.
Rekonstrukciji južne strane počinje procjene koncentracije prometa.
- Tu će se izgraditi još dva prilaza, Stobreč i Stobreč-Omiš. Za tu fazu bit će potrebno otprilike osam mjeseci, - zaključuje Pajić.
Cjelokupni projekt izvodi Strabag, a vrijednost radova je oko 900 tisuća eura bez PDV-a.
Lani je bilo gužvi, vjerojatne su i ove godine
U tijeku su pripremne radnje za početak rekonstrukcije. Baš kao što je to bio slučaj sa sjeverne strane ceste, već je ucrtana privremena prometne regulacija, odnosno postojeće dvije trake na izlazu iz Splita su sužene, a dio iz nogostup je odvojen plastičnim stupićima.
Područja nogostupa i njegovog okoliša čisti se od raslinja.
Iako će za vrijeme radova biti otvorene obje trake na izlazu iz grada, praksa sa sjeverne strane je pokazala da je rekonstrukcija donijela dodatne gužve, a nema sumnje da će tako biti i ovaj put. No, rezultat svega bit će znatno preglednije i protočnije raskrižje pa bi se vozači, a alternative nemaju, morali strpjeti za vrijeme radova.