Ljetnikovac iz 19. stoljeća nalazi se u Zatonu i u vlasništvu je jedne lokalne obitelji. Ako želite posjedovati ovu raritetnu krasoticu od 600 kvadrata i okućnicom od 3000, za to ćete morati izdvojiti gotovo tri milijuna eura.
"Teško je odrediti prosječnu cijenu, ali cijena je od 2 do 10 milijuna eura - to najčešće kupuju stranci! Bilo je ponuda preko 20 milijuna eura, ali odbijene su", kazao je vlasnik agencije za nekretnine Goran Pikunić za RTL Direkt..
No, nije da svi kupuju, neki i iznajmljuju i nije im problem za tjedan dana ljetovanja u vili platiti i do 50 tisuća eura. U posljednjih nekoliko godina tržište luksuznog turizma sve više jača. Do 2030. godine ono će dosegnuti čak 82 milijarde dolara, a pravi procvat očekuje se upravo u ljeto 2023!
Za Splićanku dubrovačke adrese želje bogate klijentele su zakon. U mobitelu ima preko četiri tisuće kontakata i ponekad doista radi nemoguće. Njezini klijenti su najčešće poznati sportaši, ali i arapski prinčevi. Jedan od njih je čak tražio da mu se vade kamenčići iz cipele dok šeće po vrtu!
"Ma mislim to su sitnice, to su ljudi s istoka, ali njima je to normalno", rekla je vlasnica VIP turističke agencije Iris Domazet uz opasku kako nelegalno ne rade.
Pa tako upravo u vrtu jedne vile improviziraju spa centar koji su gosti poželjeli tijekom svog odmora. Kaže - Rusi nikad ne gledaju cijenu, dok su zapadnjaci ipak malo oprezniji.
A tek izreći sudbonosno da na jugu? E tu se tek nema zmije u džepu! Za savršeno vjenčanje u Dubrovniku neki će bez problema dati milijune. No, na njihovu žalost neke se stvari ipak ne mogu kupiti novcem.
Poduzetnica i organizatorca vjenčanja Ines Nanić potvrdila je da je klijent iz Dubaija htio privatizirati Stradun: "Njegov menadžerski tim je napravio plan kako pristupiti trgovinama, koliko restoranima, stanarima. Ono što je njima najbitnije je da im kažete to se nitko nije sjetio - kad to kažete onda su sva vrata otvorena i svi novčanica", kazal je.
I doista, ovi gosti u većini slučajeva ne pitaju za cijenu već samo koliko brzo nešto mogu dobiti. Najčešće najviše plaćaju privatnost, pa tako neke najbizarnije želje i prohtjeve nažalost nikad nećemo ni saznati.