Graditeljsko geodetska tehnička škola u Splitu u Erasmus+ projektu ne pomaže učenicima samo upotpuniti kulturne i baštinske vidike nego im razvija i interkulturalne kompetencije promoviranjem kulturnih različitosti kao zajedničkih vrijednosti i bogatstva.
Učenici koji sudjeluju u tom projektu su Ante Dražen Tranfić, učenik 3.d razreda, Marta Vladušić, učenica 3.d razreda, Ante Pauk, učenik 3.d razreda (arhitektonski tehničar); Petar Alfirević, učenik 3.d razreda (arhitektonski tehničar); Toni Šarolić i Bernarda Franić, učenici 2.a razreda (tehničar za geodeziju i geoinformatiku); Daniel Barada, učenik 2.c razreda, i Petar Bašić, učenik 2.b razreda (građevinski tehničar); Ivan Žižić i Magdalena Vukušić, učenici 2.e razreda (arhitektonski tehničar).
Učenici najčešće predstavljaju baštinsko blago Splita izradom maketa u drvu, crtanjem, videozapisima, crtanjem tlocrta, presjeka, 3D animacija koje rade u ProgeCADu i u SketchUpu.
Ovaj put je genijalac koji je nadmašio samog sebe, samouki trećaš Graditeljsko geodetske tehničke škole Petar Alfirević, kreirao 3D animaciju podruma Dioklecijanove palače vjerno ih prikazavši. Skroman i samozatajan, Petar nam je o svojoj 3D animaciji rekao: “3D animaciju sam radio u SketchUpu. Trebalo mi je dva dana da je završim. Poslije sam dorađivao detalje. Pri izradi animacije koristio sam vodič o podrumima koji je izdao Muzej grada. Koristio sam i neke slike podruma s interneta, sam sam napravio dosta fotografija istih. Najteže mi je bilo napraviti svod.“