Posao administratora/ice obuhvaća zadatake i odgovornosti koje se većinom odrađuju online te omogućavaju slobodu, život i rad na otoku i prilagodljivu organizaciju radnog vremena.
Rad u motivirajućem timu mladih ljudi iz cijele države te suradnju s brojnim organizacijama, tvrtkama, institucijama i građanima omogućava učenje, rast i razvoj u području za koje Administrator/ica iskaže posebno zanimanje.
ODGOVORNOSTI I DUŽNOSTI
– web stranica, održavanje sadržaja
– društvene mreže, koordinacija objava
– newsletter, izrada i slanje
– baza članova, koordinacija i administracija
– administracija (pisanje zapisnika, online administracija)
– sudjelovanje na sastancima
– sudjelovanje u pisanju projekata i prijavi na natječaje
– sudjelovanje u pripremi izvještaja
– praćenje natječaja za financiranje
– suradnja s ostalim članovima radnih skupina
– online komunikacija s članovima
– komunikacija s drugim dionicima i tijela javne uprave
– sudjelovanje u radionicama/edukacijama
UVJETI ZAPOŠLJAVANJA
Probni rad: 3 mjeseca
Vrijeme rada: 6h dnevno, godišnji odmor 20 dana
Vrsta ugovora: Na neodređeno vrijeme nakon probnog rada
Lokacija: rad od kuće / Split / rad na terenu po potrebi
Početak zasnivanja radnog odnosa: 1.3.2020
DODATNE POGODNOSTI
– osigurano mentorstvo
– mogućnost prilagodbe radnog vremena
– rad od kuće
– po potrebi terenski rad s pokrivenim troškovima
– mobilni uređaj i laptop osiguravamo po potrebi
– mogućnost educiranja i napredovanja
ZNANJE, VJEŠTINE I POŽELJNE OSOBINE
Za posao administratora/ice potrebno je biti organizirana, analitična, visoko motivirana, fleksibilna i odlučna osoba željna učenja. Jedna od najvažnijih osobina je sposobnost samostalne organizacije radnog vremena, online rada s ostalim članovima tima, taktičnost i održavanje dobrih profesionalnih odnosa sa suradnicima. Administrator mora biti organizirana i odgovorna osoba koja u svakom trenutku prati aktivnosti i njihovo izvršavanje sukladno unaprijed dogovorenom planu te daje prijedloge oko učinkovitije provedbe istih.
UVJETI ZASNIVANJA RADNOG ODNOSA
– osigurani uvjeti za online rad od kuće (WiFi)
– digitalne vještine (Google drive, MS office, MS word)
– osnove administrativnog upravljanja
– organizacijske i komunikacijske vještine
– spremnost na preuzimanje odgovornosti
– kreativnost
– motiviranost i samoinicijativnost
POŽELJNO, ALI NIJE UVJET
– rad u drugim aplikacijama (izrada promo materijala, uređenje fotografija)
– iskustvo vođenja web stranice i/ili društvenih mreža
– prethodno volontiranje
– posjedovanje vlastitog laptopa
Prednost imaju kandidati sa stalnim prebivalištem na otoku u Splitsko dalmatinskoj županiji. Prednost otočana sa područja Splitsko dalmatinske županije ističemo zbog logističkih i operativnih razloga te lakše koordinacije s ostalim članovima tima.
NAČIN PRIJAVE I POSTUPAK SELEKCIJE
Svoje prijave, koje moraju sadržavati motivacijsko pismo i CV (Europass format), pošaljite na pokret.otoka@gmail.com s naslovom “Posao_Ime i Prezime”, 10. veljače 2020. najkasnije do 23:59. S osobama koje uđu u uži krug izbora obavit će se online intervjui u razdoblju od 19. do 21. veljače, a po potrebi i fizički sastanak neposredno prije zapošljavanja.
Za više informacija obratite se na gore navedenu e-mail adresu.