U okviru europskog programa "Erasmus+ Bridging the gap from theory to practice" učenici Graditeljsko-geodetske tehničke škole u Splitu premošćuju jaz između teoretskih znanja koja poučava škola i praktičnih znanja i vještina potrebnih u stvarnom životu. To je UNESCO ASPnet škola koja će se usredotočiti na učenje o kulturnoj baštini, arhitektonskim spomenicima i UNESCO zaštićenoj spomeničkoj baštini. Ovaj Erasmus+ projekt će pomoći učenicima da prošire kulturalne i baštinske vidike.
Učenici koji sudjeluju u tom projektu predstavljaju baštinsko blago svoga grada izradom maketa u drvu, prostoručnim crtanjem, videozapisima, crtanjem tlocrta, presjeka i 3D vizualizacija koje rade u progeCAD-u i u sketchUP-u.
Učenik Petar Alfirević je 3D vizualizaciju mauzoleja tj. dijela splitske katedrale radio u sketchUP-u uglavnom vikendima po nekoliko sati. Nije imao mjere, dimenzije ni omjere mauzoleja te je morao ići na lice mjesta sve fotografirati (pogotovo neke detalje jer njih nema na internetu) i onda je sve nacrtao trodimenzionalno. Počeo je od dna, zatim je nacrtao stupove pa nakon njih krovište. Samouk je i u 3D crtanju nadmašio je i samog sebe.
U projektu sudjeluju: Ante Pauk, Ante Dražen Tranfić i Marta Vladušić, učenici 3.D razreda arhitektonski tehničar, Petar Alfirević, učenik 2.D razreda arhitektonski tehničar, Toni Šarolić i Bernarda Franić, učenici 2.A razreda tehničar za geodeziju i geoinformatiku, Daniel Barada, učenik 2.C razreda i Petar Bašić, učenik 2.B razreda građevinski tehničar, Ivan Žižić i Magdalena Vukušić, učenici 2.E razreda arhitektonski tehničar.