Čak 120.000 Nijemaca koji upravo planiraju godišnje odmore očekuje se na Sajmu turizma u Münchenu. Hrvatska je ove godine zemlja partner važne manifestacije. Turiste privlači sinjskim alkarima, ali i dresom Luke Modrića. Što je još u planu, otkrio je direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić u razgovoru s Novom TV.
Hrvatsku je u Münchenu gotovo pa nemoguće izbjeći. Ne samo da je hrvatski štand na najboljoj poziciji već posjetitelje i na samom ulazu u sajamski prostor dočekuju ogromne fotografije i videoekrani ljepota Hrvatske.
Nijemaca svake godine posjeti Hrvatsku gotovo podjednako koliko i Hrvatska ima stanovnika, a svaki drugi njemački turist stiže iz Bavarske.
''Bavarci su jako veliki ljubitelji Hrvatske, oni su naši tradicionalni gosti. To su dokazali i u godinama pandemije, sada isto o tome svjedoči rast brojki u siječnju. Posebno sa Schengenom, putuju bez granica, to je važna poruka za ovo tržište'', istaknula je Nera Miličić, voditeljica Ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Münchenu.
Ali podizanje cijena i ovdje je top-tema s obzirom na to da inflacija trese i ovo moćno gospodarstvo, a Karlheinz Jungbeck, predsjednik za turizam najvećeg njemačkog i europskog automobilskog kluba ADAC, napominje: ''Možda su malo zabrinuti, ali dok god je kvaliteta dobra, bit će spremni platiti. No trebate biti oprezni, cijene se ne mogu dizati beskonačno.''