Jeste li pravi sladoledoljubac? Ovih 6 uvjeta morate zadovoljiti!
Činjenica je da većina ljudi voli sladoled, pitanje je samo okusa i oblika. No, postoje ljudi čije istančano nepce ne prihvaća baš bilo što, a njihova ljubav prema sladoledu ponekad zaslužuje i vlastiti ep. Ili barem kutiju najdraže slastice. Ili dvije. Sasvim je svejedno radi li se o kornetu, štapiću ili čašici - kada je u pitanju slatko osvježenje, škrinja puna sladoleda za njih je najbolje rješenje!
Svaki iskusni ugostitelj zna da ljetna sezona bez sladoleda u ponudi jednostavno nema smisla. Doduše, za prave sladoledoljupce ni ne postoje sezone, oni će svoj najdraži sladoled potražiti i usred zimskih uvjeta. Kada planiraju svoje obroke, oni kreću od deserta, a njihova škrinja nikada nije, niti smije biti - prazna.
Znate li prepoznati istinskog sladoledoljupca?
- Zna preko 2000 lokacija na kojima može pronaći svoj najdraži Mars ili Nestle sladoled
Je li moguće pojesti previše sladoleda? Pravi sladoledoljubac nikada neće razmišljati o tome, on jednostavno zna da ih mora probati sve! Uostalom, kako drukčije doznati hoće li na prvo mjesto staviti hrskavi Snickers ili izazovni Kit Kat? Izbor doista nije lagan, zato pravi poznavatelj sladoleda neće ništa prepustiti slučaju. Bez problema pronaći će više od dvije tisuće prodajnih mjesta diljem Hrvatske u potrazi za svakim Mars, Nestle i Mondelez sladoledom.
- Klasični okusi ili hrabre kombinacije? Oboje, naravno!
Umjesto klasične čokoladice, ljetne temperature jednostavno traže njihovu sladolednu stranu. Srećom, najdraže čokoladice pravog sladoledoljupca ga imaju! Snickers, Mars, Twix, Bounty, Kit Kat, Milka, Oreo, Toblerone… Izbor je prevelik, baš kao i užitak u njihovu okusu. Osjeća li se posebno razigrano, sladoledoljubac će u škrinji pronaći Pirulo voćne okuse. Bez umjetnih boja i s najviše 110 kalorija po serviranju prikladni su za sve dobne skupine, a i vruće temperature.
- Sladoled za jednog ili obiteljsko pakiranje? Može!
Stvar je u tome da je svaki sladoledoljubac uvijek spreman za odličan sladoled, a oblik i pakiranje ovise o trenutnom osjećaju. Tijekom opskrbe u najdražem trgovačkom centru, za uspješnu kupnju vjerojatno će se nagraditi Mars, Nestle ili Milka sladoledom u individualnom pakiranju. No, šetnja tijekom vrućih ljetnih noći po obali lako bi ga mogla dovesti do najbliže La Cremeria škrinje u kojoj očima već jede jedinstveni okus čokolade, kave i badema. Vanilija i čokolada su klasično odličan izbor, ali ljeto je ipak vrijeme za avanture, zar ne?
- To je samo sladoled? A ne, sladoledoljubac zna i njegovu povijest!
Mars je danas treća najveća američka tvrtka koja je u potpuno privatnom vlasništvu. Njezin je osnivač, Franklin Clarence Mars, rođen davne 1883. u američkoj Minnesoti, a već s 19 godina je počeo prodavati slatkiše od melase. Ogroman uspjeh doživio je kad je 1923., prema ideji svog sina, napravio čokoladicu Milky Way, a sedam godina kasnije uvodi i Snickers, čokoladicu s kikirikijem, nazvanu po omiljenom konju u vlasništvu obitelji. Daljnjim razvojem i praćenjem trendova, tvrtka se orijentira i na proizvodnju sladoleda, i to ne bilo kakvih, već transformira svoje najpopularnije čokoladice u vrhunske sladolede pod brendom Mars Wrigley.
Ništa manje uspješno, u 20 država širom svijeta posluje i Froneri, globalna kompanija poznata svakom pravom ljubitelju sladoleda koja je već godinama licencirani partner vodećih kompanija kao što su Nestle i Mondelez. Zapošljava preko 10.000 ljudi, kojima je svaki sladoledljubac svakodnevno zahvalan na neodoljivim Best, Nirvana, Milka, Oreo, Toblerone i Kit Kat sladoledima.
- Omiljeni okus? Onaj koji vole sladoledoljupci diljem svijeta!
Pravi ljubitelj sladoleda već na prvi pogled zna procijeniti nalazi li se ispred njega proizvod vrijedan njegova nepca i novca. U adresaru već ima spremljene sve lokacije na kojima može pronaći svoje favorite, a nalazi li se u novom okruženju njegovo je oko već istrenirano da uoči Nestle suncobran ili Mars škrinju. Voli on i specijalitete lokalne kuhinje, ali provjereni užitak se ne zaobilazi! Zato dobro brendirana škrinja, postavljena na strateško mjesto u trgovini, restoranu, kafiću ili pored kioska ne može proći neopaženo. Čak i ako u tom trenutku ne razmišlja o sladoledu, vizuali njegova omiljenog brenda brzo će ga podsjetiti zašto svaki put bira baš njih. Novi okusi za njega su poput praznika, zato redovito prati web stranicu sladoledi.hr iščekujući sladoledne novosti.
- Uživati u sladoledu sam ili u društvu? Može oboje!
Nema ništa slađe od slatkog iščekivanja dok se otvara omot hladnog sladoleda, a prvi griz jednako je sladak i izazovan baš kao i posljednji. Iskušenje da ga zadrži samo za sebe prisutno je kod svakog sladoledoljupca! Srećom, svjestan je da je užitak još veći kad se s nekim podijeli, zato će često odabrati obiteljska pakiranja! Klasični Aloma okusi zadovoljit će cijelu obitelj, a za dozu dekadencije pobrinut će se kombinacije poput okusa profiterola ili cheesecakea od jagode. Oni željni vrhunskog premium užitka izabrat će Nirvana sladoled koji se sebično čuva za sebe kao “moje vrijeme za uživanje”.
Tko je sladoledoljubac u tvojoj obitelji? Javi mu da baci oko na sladoledi.hr - možda pronađe nešto novo!