Hrvatski eurovizijski predstavnik Baby Lasagna drži se na drugom mjestu kladionica za Eurosong s 15% šanse za pobjedu na natjecanju. Prva na kladionicama je Švicarska koja je nakon madridskog eurovizijskog vikenda povećala šanse i popela se na 22%.
Ipak, ni jedna ni druga zemlja nije ni blizu najvećeg ovogodišnjeg Eurovizijskog hita, barem što se tiče pregleda na YouTubeu.
Uvjerljivo najpopularnija pjesma na YouTubeu s ovogodišnjeg Eurosonga je Europapa koju izvodi nizozemski predstavnik Joost Klein.
17 milijuna pregleda
Pjesma je na službenom YouTube kanalu Eurosonga objavljena prije mjesec dana i dosad je skupila 17 milijuna pregleda.
Nijedna pjesma koja je objavljena u tom periodu ili ranije ove godine nije ni blizu nizozemskoj.
Stihovi pjesme Europapa su pismo Joosta pokojnom ocu koji je preminuo od raka i rekao mu da nema granica za ono što može postići.
"Europapa govori o siročetu koje putuje Europom (i izvan nje) kako bi pronašlo sebe i ispričalo svoju priču. Isprva ga ljudi ne prepoznaju, ali on nastavlja grabiti svaku priliku da bude viđen. Pjesma je posveta mom ocu. Odgajajući me, prenio mi je širok pogled na svijet", rekao je Klein.
Pjesma Baby Lasagne na službenom eurovizijskom YouTube kanalu skupila je 3.5 milijuna pregleda.