Pandemija koronavirusa promijenila je kupovne navike potrošača. Iako ih većina još uvijek voli kupovati u tradicionalnim trgovinama, sve je više onih koji su promijenili navike i počeli naručivati, ali i prodavati iz udobnosti vlastitog doma. Među njima su čak i oni koji su bili ranije skeptični. Koliko god često koristili razne stranice na internetu za kupnju i prodaju željenih artikala, važno je znati kako opasnosti neupitno postoje.
Sve češće takvim iskustvima ispunjeni su medijski stupci. Najčešće se radio o prijevarama putem interneta, odnosno cyber kriminal - kupnja ili prodaja putem različitih internet oglasnika.
Naš čitatelj nam je tako ispričao svoje, prema njegovim riječima, gorko iskustvo s prodajom preko poznatog internet oglasnika 'Njuškala'. Okušao se kao prodavatelj putem 'Njuškalo PayProtecta', a novci su mu trebali biti na računu u roku od 48 sati.
Na web stranicama navodi se sljedeće: 'uz Njuškalov PayProtect, kupnja i prodaja na Njuškalu sada je još lakša!'.
Ipak, priča čitatelja Dalmacije Danas odigrala se u potpuno drugačijem smjeru.
- 4. siječnja oglasio sam artikl na prodaju putem 'Njuškala'. Ponudili su mi opciju 'Njuškalo PayProtect'. Dakle, nakon objave oglasa prodavatelj dobiva ponude kupaca i možeš ih potvrditi ili odbiti. Javio mi se jedan gospodin, dogovorili smo cijenu i paket sam mu poslao prateći smjernice 'Njuškala'. Nakon što je kupac zaprimio paket i potvrdio ispravnost artikla, meni su na moj račun kojeg sam ranije poslao 'Njuškalu' trebali biti uplaćeni novci u roku od 48 sati - priča nam čitatelj.
Od tog trenutka kreće njegova borba s 'Njuškalom'. Prema riječima čitatelja nakon niza upućenih poziva korisničkoj službi 'Njuškala' novac ni danas, 17 dana nakon nije na njegovom računu.
Paket je isporučen 10. siječnja
- Kada nazovem korisničku službu oni se ograđuju da njihov partner ima problema zbog prelaska na euro. Prije nekoliko dana kazali su mi da je problem uklonjen i da su krenule isplate, ali evo ni sada nema novca na mom računu - govori nam ogorčeni čitatelj.
Upit o ovom slučaju smo poslali 'Njuškalu'. Odgovor ćemo objaviti po primitku.