Teška mehanizacija do kraja lipnja ima rok za odlazak s mosta na Cetini, ali osobni automobili još će pričekati.
"Osim građevinskih radova mi još ovdje imamo i opremiti sve ovo sa instalacijama i tako dalje, kad sve to bude gotovo onda ćemo ići na tehnički pregled i nakon uporabne dozvole možemo pustit promet", kaže Tomislav Cvetko iz Hrvatskih cesta. Na pitanje reportera Dnevnika Nove TV znači li to da završetak možemo očekivati za sezonu 2024., odgovorio je tek - moguće.
Pa usprkos najavama, ovom dijelu Hrvatske slijedi još barem jedno ljeto u kolonama. Građani se žale da na ulazak i izlazak iz grada u gužvama čekaju i po dva sata, a most bi to trebao riješiti.
U pitanju je brza cesta pa pristup pješacima neće biti dozvoljen. Od sjevernih vjetrova most će braniti burobran visine preko tri metra. Za mlade inženjere na početku karijere - neprocjenjivo iskustvo.
"Pelješki most je vrh svih projekata, jedan neponovljiv. Ali i ovaj projekt je stvarno izuzetno bitan za splitsku aglomeraciju", kaže Ante Glibota iz Hrvatskih cesta.
Desetljećima se sluša tek obećanja o ozbiljnoj obilaznici. Čini se da spas dolazi u obliku više od sto milijuna eura europskih sredstva.
"Hrvatske ceste do kraja godine najavljuju ishođenje građevinskih dozvola te pokretanje javnih nabava za izgradnju i nadzor druge dionice. U samo nekoliko kilometra do spoja s Dugim Ratom gradit će se novi tuneli, mostovi i viadukti".
"Ako je planirano ono što se radi - tuneli, još i mostovi, neće za dvadeset godina trideset", kaže Boris iz Omiša.
Nešto optimističniji je prvi čovjek grada Ivo Tomasović.
"Nije lako financirat sve to, znamo koliko su to skupi projekti, ali evo nešto šta je nužnost i što se mora napravit kad ima volje ima i načina."
Uz financijski poguranac iz Bruxellesa.