U srcu Omiša svečano je otvoren preuređeni Galebov dućan. Riječ je o dućanu koji je otvoren još 90-ih godina i značajan je upravo po tome što je prvi otvoreni dućan ovog poznatog proizvođača donjeg rublja, ali i ostalog pamučnog asortimana. Kao što smo se imali priliku i sami uvjeriti, osim donjeg rublja, Galeb nudi i asortiman za plažu, spavaći program, ali i još mnoštvo toga, no nećemo vam sada sve otkrivati. Ukoliko već niste posjetili neki od Galebovih dućana, sada je prilika za to. Sigurno ćete pronaći nešto za sebe ili svoje ukućane.
Trgovina na adresi Punta 5 otvorena je uz pjesmu i domaće influencere točno u 12 sati, a novi koncept uređenja prodajnog mjesta opremljen je najsuvremenijim tehnološkim rješenjima kako bi kupcima osigurali poseban i inovativan doživljaj kupovine. Osim boljeg načina izlaganja proizvoda, naglasak je i na novim elementima dizajna koji daju toplinu prostoru i veću preglednost trgovine.
Prisutnima se obratio Josip Aračić, direktor poduzeća koje posluje još od 1951. godine.
„Hvala svim djelatnicima i timu koji nas čine onim što zapravo jesmo. Sve ove godine, oni su ti koji nose vrijednosti tvrtke, kao i investicijske projekte uključujući i ovaj zbog kojeg smo danas ovdje.
Posebno hvala timu koji je srčano i multidisciplinarno radio na ovom projektu sve tjedne koji su iza nas kako bi ga u konačnici uspješno realizirali. Ova prodavaonica je naš ponos. Neka bude na zadovoljstvo kupcima i uspjeh tvrtki“, kazao je Aračić te istaknuo da domaći brend ima velike planove i u budućnosti.
"Do kraja godine planiramo u još četiri poslovnice primijeniti novi koncept uređenja, a nakon toga i preostale trgovine", navodi Aračić.
Zašto je upravo ovaj dućan na Punti 5 poseban, pojasnio nam je u kratkom razgovoru prvi čovjek Galeba.
"Poseban je zato što je peti preuređeni i zato što nam je najdraži. Najbliže je srcu jer je u Omišu odakle je i sam Galeb, to je ta veza koja ovaj dućan čini bližim negoli drugi naši dućani", kazao nam je Aračić.
"Ovo je prvi Galebov maloprodajni dućan. Otvoren je početkom '90-ih godina. Ponosni smo što je u srcu Omiša i uz ovaj dućan nas djelatnike, kao i Omišane, veže tradicija i, naravno, sentimentalna vrijednost jer je jedan od prvih, a nakon toga se nastavilo širenje maloprodajne mreže što ćemo i dalje činiti", kazala nam je voditeljica marketinga Galeba Tina Gotovac.
Galeb diljem zemlje ima 40 trgovina, dok ih na regionalnom tržištu ima još 12.
"Galeb godinama radi na ekspanziji na tržištu Republike Hrvatske, kao i Slovenije i BiH. Ozbiljnije zahvate radimo na brendu, na maloprodaji, na cijelom marketing mixu kako bi se približili ciljanim skupinama mlađih kupaca. Mi smo prepoznatljivi po udobnom, pamučnom i kvalitetnom rublju, što je na tržištu teško naći. Današnji modni trendovi su doveli do jednog odmicanja od te klasike koju mi ostavljamo i radujemo se što je kupci cijene u našem asortimanu i taj standard predaju u nasljeđe na način da prenose svoje iskustvo mlađim generacijama i zapravo ih na ispravan način savjetuju što je zdravo i ispravno za korištenje. Tako uz asortiman rublja i spavaćeg programa, godinama razvijamo i vanjske odjevne predmete koji imaju sezonalne utjecaje tako da je to kvalitetna i uspješna nadopuna što se tiče realizacije i prepoznatljivosti od strane kupaca", kaže nam Aračić.
Podsjetimo, rublje koje je Let 3 nosio na Eurosongu također je izašlo iz Galebove tvornice, ali ne može ga se kupiti u maloprodaji.
"To je specijalno, radi se za institucije koje imaju posebne zahtjeve, uglavnom su to vojska, policija, vatrogasci, postrojbe NATO-a... Oni imaju posebne zahtjeve po pitanju termoizolacijskih svojstava. Let 3 je koristio negorivo rublje jer je to zahtijevala produkcija zbog scenografije. Mi smo to brzo realizirali. Hvala Bogu, imamo proizvodnju u Hrvatskoj i to je nešto s čime se ponosimo", pojašnjava nam Aračić.
U Hrvatskoj se tvornice gase, ali Galeb je na tržištu uspio opstati još od davne 1951. godine. U čemu je tajna?
"Ne volim gledati unatrag i ne volim negativne priče. Volim gledati naprijed. Generacije koje su uspješno vodile tvrtku na vrijeme su, a prije drugih, prepoznavale određene zaokrete koje je firma morala napraviti u svome poslovanju. To je zapravo ključ uspjeha. Mi smo danas ostali zapravo jedina trikotaža u RH i vjerujem da će i Europa na određeni način štititi ne samo tekstilnu industriju nego i ostale, a u smjeru, ne više globalizacije, nego zapravo deglobalizacije i samodostatnosti svih roba i usluga koje su Europi potrebne unutar njezinih granica", kazao nam je za kraj direktor Josip Aračić.