Iako kasnije nego je prvotno najavljeno, dovršavaju se radovi na zapadnoj splitskoj rampi. Koliko će to pomoći rasterećenju prometa na ovom području, tek ćemo vidjeti. Rampa je dugačka 470 metara, a sadrži 470 metara nadvožnjak, podvožnjak i četiri potporna zida.
Danas je obavljeno završno asfaltiranje, a mi smo prvi ušli u pothodnik koji je dio projekta zapadna rampe. Njim će prolaziti oni koji dolaze iz smjera Solina ili Ulice Domovinskog rata kada žele ići prema izlazu iz grada u smjeru Stobreča.
Svi oni koji će htjeti ipak skrenuti prema Poljičkoj cesti koristit će sam nadvožnjak.
https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/673557440994046
Otvaranje planirano za vikend
Informacije o završnim radovima otkrili su nam u Hrvatskim cestama.
Završetak radova na raskrižju Ulice Zbora narodne garde (državna cesta D8) i Ulice Domovinskog rata (državna cesta D433) uspješno se privode kraju i očekuje se skori završetak svih ugovorenih radova početkom prosinca, odnosno do 5.12.
Izvođač radova, zajednica ponuditelja COLAS Hrvatska d.d. i DEGAL TEHNIKA d.o.o. izvode završne preostale radove. Završeni su svi armirano betonski radovi na izgradnji nadvožnjaka, podvožnjaka i četiri velika potporna zida.
Iako se radi o relativno malom gradilištu od svega 450 metara dužnih, riječ je o tehnički vrlo zahtjevnom projektu. Posebnost gradilišta je bila što je trebalo voditi računa o usklađenju potreba gradilišta u izrazito malom gradilišnom prostoru u kojem se pažljivo mora isplanirati redoslijed svake gradilišne aktivnosti kako bi se stekli uvjeti za sigurno i racionalno izvođenje radova, a istovremeno je potrebno osigurati i protočnost postojećeg prometa koji uključuje i znatan pješački promet u zoni gradilišta (radi se o prometno najopterećenijem križanju na splitskom poluotoku).
Pojedine gradilišne aktivnosti zbog znatnog utjecaja na postojeći promet izvođene su u noćnim satima ili vikendima, od kojih još uvijek nisu sve završene.
Kako je napomenuto, svi ugovoreni radovi bit će završeni do 5. prosinca, no novoizgrađena građevina neće odmah ići u punu prometnu funkciju. Po završetku svih radova, potrebno je provesti sigurnosnu provjeru te poduzeti aktivnosti na uklanjanju privremenih građevina, od kojih je svakako najpoznatija privremena rampa koja je za vrijeme izvođenja radova osiguravala odličnu protočnost vozila. Zahvaljujući privremenoj rampi radovi nisu izazvali prometni kolaps u gradu, već upravo suprotno. Uklanjanje privremene rampe zbog izbjegavanja mogućeg prometnog kolapsa planirano je za vikend 10. i 11. prosinca (subota, nedjelja) o čemu će javnost biti naknadno detaljno obaviještena. Za vrijeme radova koji su trajali punih 14 mjeseci nije zabilježena niti jedna prometna nesreća sa težim posljedicama što je zbog izuzetno zahtjevne pozicije izvođenja radova od važnosti za spomenuti, izvijestili su u Hrvatskim cestama.