"Pozdrav. Javljam se iz Lokve Rogoznice gdje su se čitavu zimu odvijali radovi na sanaciji odrona i obavljalo se učvršćivanje zida. Pred sami početak sezone radovi su praktički stali, danima nikog nije bilo na gradilištu, da bi se strojevi i ljudstvo oko 20. lipnja maklo u potpunosti bez dovršetka radova i ostavili prometnu signalizaciju za promet jednim kolničkim trakom. Kako su vidili da takav način neće funkcionirati odlučili su maknit semafor i pustit promet preko odmarališta.
Nedopustivi off road
Pazite, u srcu sezone iako su obe trake prometne i ne odvijaju se radovi oni puštaju promet preko odmarališta. Ajde nekako bi se i dalo razumit to sve skupa da su se udostojili barem malo to pripremit za promet koji se odvija Jadranskom magistralom D8 u srcu sezone. Volija bi vidit tu odgovornu osobu u HC-a (Hrvatskim cestama) koja je dozvolila ovakav način odvijanja prometa. Pogledajte molim vas lipo o kakvom off roadu se ovde radi. Ovakvo stanje je jednostavno nedopustivo. Je li se cestarine radi ovoga plaćaju, unda se vozimo po ovakvim cestama i uništavamo aute. Molim odgovor odgovornih", poslao nam je čitatelj.
Veće količine radova od prvih procjena
A evo što su odgovorili iz Hrvatskih cesta. Odgovor donosimo u cijelosti.
"Radovi na sanaciji odrona su zbog turističke sezone prekinuti te će se isti nastaviti po završetku iste. Završeni su radovi prve faze kojima su osigurani sigurnosni uvjeti za uspostavu privremene regulacije dvosmjernog prometa bez semaforskih uređaja na način da je vozni trak uz nestabilni pokos privremeno zatvoren te je dvosmjerni promet osiguran preko postojećeg odmorišta (koji se zbog navedenog pojačano održava) i druge vozne trake.
Zaštita geotehničkim sidrima i mlaznim betonom
Radovi na sanaciji odrona u Ruskamenu vremenski su produženi i zbog potrebe izvođenja većih količina radova. Potrebno je usidriti veći broj nestabilnih kamenih blokova koji su tijekom radova detektirani, te zbog ukazane potrebe za čišćenjem znatno veće površine pokosa od labilnog i nevezanog erodiranog kamenog materijala, a koje je potrebno izvršiti prije konačnih radova zaštite geotehničkim sidrima i mlaznim betonom", kažu u Hrvatskim cestama.
A mi dodajemo, poštujte privremene znakove ograničenja brzine i druge sudionike u prometu. Ne nabijajte se u koloni, držite sigurni razmak.