Nasred Pelješkog mosta bijeli dim iz vrućeg asfalta. Postavlja se prvi sloj.
- Lijevani asfalt je specifičan, kao što vidite, nemamo valjaka na ugradnji, on ima nešto veću žitkost i nešto veći udio bitumena nego standardni asfalti i nije toliko čest u našoj cestogradnji - objasnio je za HRT Ivica Granić, voditelj radova na asfaltiranju Pelješkog mosta iz tvrtke CRBC.
- Ovakva vrsta asfalta specifična je po tome što je otpornija na prodiranje vode i soli i samim time pruža dugotrajniju zaštitu konstrukcije - rekao je inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu Pelješkog mosta Davor Perić.
Kad se na dva traka u cijeloj dužini mosta izlije asfalt, na njega će se postaviti drugi sloj, takozvani habajući asfalt. Nakon toga slijedi isti posao na druga dva.
- Očekujemo da ćemo postavljanje asfalta na dva traka s pločanske strane mosta završiti za 15 dana, a na druga dva traka, s neumske strane, postavit ćemo do kraja studenoga - najavio je Chen Yong, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta iz CRBC-a.
Asfaltiranje mosta nije jedino što se u ovom trenutku ondje radi.
- Ugrađuju se ograde za zaštitu od vjetra, završava se bojenje antikorozivnim premazom te se završavaju neki radovi na pristupnim cestama neposredno uz most - istaknuo je Perić za HRT.
I još jedan vrlo zahtjevan posao obavljaju alpinisti na stupovima mosta.
- Prva faza je pranje stupova visokotlačnim peračem, druga faza je impregnacija mosta za duži rok trajanja betona - naveo je Ivica Beović, alpinist iz Omiša.