U Gradskom kazalištu lutaka Split izveden je „Cabaret à la carte“ – glazbeno-scenski spektakl iza kojega stoji Karolina Šuša, plesačica suvremenoga plesa. Zanimljiv koncept ove izvedbe uključuje vrlo šarolik raspon umjetničkih rodova – na pozornici se, osim očekivanih glazbenih brojeva koji su obilježili Broadway i kabaretsku umjetnost diljem svijeta, mogu čuti i hrvatski hitovi 60-ih, instrumentalni glazbeni brojevi, spontane pošalice o aktualnim problemima, ali i angažirana poezija. Obilježje je ovoga kabareta izvrsna koreografija koja varira elemente suvremenoga plesa, charlestona, stepa, ali i marševa kojima se maksimalno iskorištava prostor dvorane te izaziva kontakt s publikom.
Uz idejnu začetnicu i glavnu performericu Karolinu Šušu, „Cabaret à la carte“ okuplja niz vrhunskih glazbenika i plesača (Nera Kraljević, Bruna Pezzi, Petra Ferić, Igor Ivanović, Piero Malkoč, Dejan Roginić, Deni Pjanić, Jerko Cvitanović, Duje Ružičić i Mijo Vrvilo). Njihova ujednačena estetika priziva zabave 20- ih godina prošloga stoljeća u stilu Velikog Gatsbyja, a izvedba je na visokoj umjetničkoj razini, uz nedvojben šarm spontanosti i improvizacijskih sposobnosti. Koreografski su zanimljivi rekviziti stolice, palice i lepeze koje živahnim, elegantnim, ali i poprilično zahtjevnim koreografijama dodaju završni sjaj epohe u kojoj je ovakav oblik teatra počeo cvasti.
Mnogi glazbeni brojevi koji se izvode imaju status evergreena („Baby, it's cold outside“, „Mein Herr“, „New York, New York“), a uz izuzetno uvjerljivu i angažiranu pjevačku, ali i plesnu izvedbu Karoline Šuša te Nere Kraljević i Brune Pezzi mnogi će se gledatelji prisjetiti pamtljivih izvedbi Lize Minelli ili solo točke iz filma „Chicago“. Ono što izdvaja ovaj kabaret i čini ga posebno „našim“ autorska je poezija Karoline Šuša koja bez imalo ustručavanja progovara o malograđanštini, poziciji žene u društvu, percepciji ženskoga tijela te općenito zastarjelim obrascima koji bi trebali završiti u ropotarnici povijesti.
Neposredan kontakt s publikom u kraćim pauzama između glazbenih brojeva na trenutke također skreće u razgovor o svakodnevnim privatnim situacijama (obiteljskim, ljubavnim, kulturnim) i oživljava izvedbu osjećajem bliskosti i dostupnosti – nečega što mnogim vrstama umjetnosti kronično nedostaje. Naposljetku, „Cabaret à la carte“ upravo je ono što se od njega očekuje – vrckava zabava s mnogo blještavila i sjajne glazbe, s dodirom stand-upa i društvene kritike – dašak avangardne ideje uvjerljivo prenesen u novo vrijeme.