Najnovije vijesti iz tvrtke 'Promet' više su nego dobre. Projekt e-Ticketing iz dana u dan modernizira rad gradske tvrtke. Bliži se trenutak kada će projekt doživjeti svoj vrhunac, a kako doznaje Dalmacija Danas, trenutno je mobilna aplikacija "Promet Split" u zadnjem koraku ažuriranja.
Što to u prijevodu znači otkrio nam je direktor tvrtke "Promet", Miroslav Delić.
- Kroz srpanj smo krenuli kroz implementaciju zahtjevnog sustava ticketing-a, koji se prvi na području Hrvatske u ovakvom obimu odjedanput uvodi. Bližimo se potpunom funkcioniranju tog sustava.
Za vikend smo u našoj aplikaciji pustili još jedan modul, a to je vozni red. Sada svi naši korisnici mogu, pored svih stvari koje su mogli do sada koristiti kao što je kupnja karata, pregled prodajnih mjesta ili otvaranje punog profila, vidjeti vozni red. Preostalo je još staviti u funkciju jedan od sedam modula, a to je planiranje putovanja s rutama putovanja na sve destinacije koje su u našem redu te praćenje autobusa putem GPS-a u realnom vremenu i na realnoj lokaciji.
Time će započeti i rad displaya postavljenih prije 15-ak dana na najprometnijim autobusnim stanicama u gradu. Polako se približavamo komplementiranju cjelokupnog postupka implementacije sustava e-ticketing - kazao nam je Delić.
Otkrio nam je da bi potpuni završetak aplikacije trebao biti kroz desetak dana.
- Prema informacijama od strane izvođača mislimo da bi to trebalo biti u roku od sedam do maksimalnih deset dana biti u potpuno funkciji.
Sve nove informacije dostupne su na web stranici tvrtke 'Promet' gdje se objavljuju svakodnevne obavijesti o novom pružanju usluga putem e-ticketinga - zaključio je Delić.