Platforme i sustavi koji omogućavaju korištenje e-Usluga u Hrvatskoj više nisu tolika nepoznanica. Dok sve više gradova u Hrvatskoj, ali i u svijetu, teži postati Smart City, Grad Supetar već je napravio taj prvi i najvažniji korak, a to je upravo implementacija navedenog sustava e-Usluge.
S obzirom na to da smo nedavno pisali o e-Uslugama Grada Supetra, odlučili smo od Gradske uprave saznati kako su građani prihvatili ovu mogućnost i koja su rješenja najtraženija. Uzevši u obzir potreban period prilagođavanja, djelatnici Gradske uprave rekli su kako su građani prebrodili početni period straha od nepoznatog i da su sada već počeli koristiti mnogobrojne mogućnosti i prednosti sustava e-Usluge, a čemu u prilog govori i činjenica o sve većem broju izdanih online rješenja. Konkretno, što se tiče broja traženih i izdanih potvrda, svakako su na prvome mjestu Zamolbe za ostvarivanje naknade za novorođeno dijete te Zahtjev za postavljanje reklamnih predmeta.
Kako smo doznali od Grada Supetra, Zamolbe za ostvarivanje naknade za novorođeno dijete među prvim je uslugama koju su građani počeli koristiti, a koja je i do danas ostala jedna od dvije najčešće korištene usluge. Treba istaknuti kako za izdavanje ove Zamolbe treba biti ispunjen osnovni uvjet, a to je da barem jedan od roditelja ima prebivalište na području Grada Supetra i to neprekidno godinu dana do dana djetetovog rođenja. Ne čudi stoga da su se mnogi roditelji odlučili na izdavanje ove dozvole upravo putem interneta, pogotovo u trenutnom periodu kada se potiče maksimalno izbjegavanje zatvorenih prostora, a putem e-Usluga roditelji Zamolbu vrlo jednostavno ispune i isto tako prime rješenje i to bez napuštanja vlastitog doma ili s bilo kojeg drugog mjesta.
Budući da su e-Usluge sve prihvaćenije od strane građana Supetra, kao još jedan od pozitivnih primjera naveli su nam situacije od ovoga ljeta kada su vlasnici reklama koje su bile postavljene na nelegalna mjesta, vrlo brzo svoj problem rješavali upravo putem e-Usluga. Naime, vlasnici bi se obratili Gradskoj upravi vezano uz svoj problem, a djelatnici su im jednostavno slali linkove za Zahtjev za postavljanje reklamnih predmeta. Na taj se način uštedjelo jako puno vremena, kako građana tako i djelatnika jer nije bilo potrebe za dolaskom u Gradsku upravu. Naravno, za obično ispunjenje obrazaca nije se potrebno ranije obratiti Gradskoj upravi već se jednostavno na službenoj web stranici www.gradsupetar.hr mogu pronaći svi dostupni dokumenti, a čije se ispunjenje vrši odmah na dokumentu ili u samoj aplikaciji.