U posljednje vrijeme sve više ljudi naručuje odjeću i obuću internetom. Činili su to i prije, ali kao da nas je pandemija natjerala da se još više okrenemo takvom načinu kupovine. No, pritom ipak treba biti na oprezu.
Na svojoj koži u to se uvjerila jedna Splićanka (podaci poznati redakciji) koja je naručila tenisice preko interneta.
No, kada su one stigle, doživjela je razočaranje. Naime, bile su potpuno drugačije negoli na slici, a kako nam je ispričala - nije bilo načina da ih vrati i dobije novac natrag.
Tenisice platila 279 kuna
"Tek nakon što sam naručila sam shvatila da ne postoji adresa niti ikakav kontakt, a kada su mi tenisice isporučene nisam bila zadovoljna. Tražila sam i gledala gdje to mogu vratiti. Obratila sam se i Splitskom potrošaču, rekli su mi da bi ta stranica mogla biti iz Malezije i da vjerojatno ništa neću dobiti. Nisam uopće išla za tim, na linku piše da se može vratiti u roku od sedam dana, ali nema adrese na koju se može vratiti", kazuje nam sugovornica.
Spomenute tenisice platila 279 kuna. Reklama za njih "iskočila" joj je dok je čitala vijesti na internetu.
"Kad ih vidite na slici, zaista izgledaju ok, a cijena im je prihvatljiva. Računam, imat ću lijepe tenisice. I ranije sam naručivala preko interneta, ali uvijek je bilo u redu", kaže nam dalje.
"Žao mi je da ljudi nasjednu. Stalno mi izlaze neke reklame"
Sretna je što nije u pitanju još i veći iznos novca, ali želi upozoriti i druge da pripaze.
"Žao mi je da ljudi nasjednu. Stalno mi izlaze neke reklame, pa pretpostavljam da se to i drugima događa. Kad su mi poslali tenisice, u kutiji nije bilo nikakvog računa, samo izvanka je pisalo moje ime i adresa. Čak mi je sin iz Kine naručio šlape jednom, na slici su izgledale lijepo, ali kad su došle nisu se mogle ni usporedit s onima na slici. Oni su mi vratili novce, čak nisu tražili povrat robe. Sin me sad upozorio da su ove sigurno kopija, ali izgledale su kao dobra kopija", kaže nam žena za kraj.