Prije malo manje od tri tjedna počela je gradnja Pelješkog mosta koji bi trebao biti gotov za tri godine. No projekt spajanja juga Hrvatske s ostatkom zemlje - uključuje još mnogo toga: izgradnju pristupnih cesta, niza tunela, vijadukata i mostova - na Pelješcu i kontinentu.
Nakon silaska s autoceste kod Ploča, buduća ruta do Dubrovnika bit će gotovo jednako duga kao današnja, no putovanje bi u prosjeku trebalo trajati 37 minuta kraće. Razlog je jasan - više se ne čeka na graničnim prijelazima, javlja HRT.
U Komarni uskoro počinju radovi, a to je tek početak.
Most će biti dugačak 2404 metra, a nova brza cesta preko Pelješca 30 kilometara. Najbliže mostu gradit će se tunel Kamenice dug pola kilometra, zatim vijadukt Doli te dva mosta Dumanja Jaruga. Nakon toga i tunel Debeli brijeg, koji će biti dulji čak i od Pelješkog mosta - 2 467 metara.
Mnogo posla, no mještani su uvjereni da će izgradnja zaustaviti daljnju stagnaciju Pelješca.
Na istočnoj strani poluotoka također će se graditi. Vijadukt Prapratno, zatim još jedan tunel dug gotovo 1.300 metara, te most kojim će se prelaziti Stonski kanal.
U Stonu, poznatom po zidinama, kamenicama i solani, uvjereni da će sve krenuti nabolje. I taj bi prostor do sredine 2021. napokon trebao biti povezan. Iza Stonskog kanala, gradit će se još jedan tunel, odakle do Dubrovnika ima 50-ak kilometara.