Dio stanovnika splitskog naselja Kila ostao je bez internetske veze, što je izazvalo nezadovoljstvo i zbunjenost među korisnicima koji nisu znali uzrok problema. Nakon upita koji je uputila TV Dalmacija, iz Hrvatskog Telekoma stigao je službeni odgovor u kojem objašnjavaju situaciju.
Prema informacijama iz odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma, došlo je do oštećenja telekomunikacijske infrastrukture, točnije prekida optičkog kabela, što je uzrokovalo poteškoće u korištenju usluga za dio korisnika.
Evo kada će stanovnici dobiti internet
"S obzirom na kompleksnost kvara te činjenicu da se nešto duže čeka na isporuku materijala potrebnih za sanaciju, popravak nije realiziran odmah po prekidu. Dana 13. siječnja oko 13 sati započeta je sanacija te očekujemo kako će korisnicima usluge postati dostupne tijekom večernjih sati, odnosno tijekom sutrašnjeg dana, dok se potpuni završetak radova očekuje tijekom sljedećih nekoliko dana", poručili su iz HT-a.
Dodaju kako će korisnicima koji su prijavili smetnju biti umanjena mjesečna naknada sukladno trajanju poteškoća. Također, iz HT-a su se ispričali svim korisnicima koji trenutno imaju poteškoće u korištenju njihovih usluga.
Ostaje za vidjeti hoće li najavljena sanacija kvara biti završena u predviđenom roku te hoće li korisnici zaista dobiti obećanu naknadu za neugodnosti koje su pretrpjeli.