Jedna Splićanka požalila se načinom kako služba za korisnike Hrvatskog Telekoma komunicira s njom i reagira na njene upite. "Lakše se rastavit od muža nego od teleoperatera" - zaključuje Splićanka koja je potom priložila screenshotove njene korespondencije s Hrvatskim telekomom.
Na njima se vidi da je HT niz njenih objava objavio kao neželjeni sadržaj.
Splićanka je bila uporna pa je napisala:
"Zašto se lakše rastavit od bivšeg muža nego od Hrvatskog telekoma= Naime, kako je moguće da ispostavite račun za broj koji je već mjesec dana kod drugog teleoperatera.?
Odgovor HT-a je stigao:
"Tanja, molimo te da ne spamaš po stranici jer time otežavaš komunikaciju. Dostavi nam broj o kojem je riječ i OIB ili poziv na broj primatelja sa nekog računa u inbox pa ćemo sve detaljno provjeriti. Nives." - napisali su.
Splićanka je na to odgovorila:
"Hrvatski Telekom Niveska, ja sam ti to sve jučer dostavila doka sam popušila tri cigarete čekajući i nabadajući po mobitelu, javila mi se neka Martina i rekla da će mi se obratiti netko iz te divne kompanije, ali sve još ništa, a dans je dospijeće, ma nema veze što sam račun za taj broj već platila Tele2, mogu još jednaput, jel' da?
"Hrvatski Telekom, dostavljeno je u inbox"
"Niveska, helouuu, ima li koga u inboxu"?
"htjela bih stić do banke prije zatvranja da svakako platim račun"
Nakon nekoliko pokušaja korisne komunikacije Splićanka je zaključila:
"Hrvatski Telekom Sarah, ti si jedina osoba koja mi se povratno javila, pa makar i s nekorisnom informacijom, napokon se ne osjećam kao da imam spolnu zaraznu bolesti, puno ti hvala"!- napisala je na kraju.
Pogledajte neke od screenshotova: