Područje splitske urbane aglomeracije postaje najveće gradilište prometne infrastrukture nakon Pelješkoga mosta. Većina projekata na sjednici Vlade RH 4. svibnja 2018. godine odnosila se na prometnu infrastrukturu. Detektiranje crnih prometnih točaka, njihovo planiranje i projektiranje je u završnoj fazi, a početak građenja očekuje se do kraja godine.
Prema planu nabave Hrvatskih cesta za 2020. godinu planirano je 523,9 milijuna kuna za ulaganja u prometnu infrastrukturu na području splitske urbane aglomeracije.
Uređenje i denivelacija raskrižja Širina koja bilježi dnevni protok vozila u prosjeku od 46.941 vozila apsolutni je prioritet Hrvatskih cesta i početak pokretanja javne nabave za građenje je u drugoj polovici 2020. godine, a vrijednost projekta je 135 milijuna kuna. Ovaj projekt i rekonstrukcija čvora Stobreč bitni su jer čine sjeverni i istočni ulaz u Split.
Solinska ulica i Zagorski put prekategorizirane su u državne ceste D432, odnosno D433 14. veljače 2020. godine te se njihova rekonstrukcija i završetak očekuju u 2021. godini. Ove dvije ceste čine alternativni ulaz u grad i znatno doprinose rješavaju prometnih gužvi na ulazu u Split iz smjera Solina.
Izgradnja dionice čvor Mravinci - čvor TTTS u dužini od 2,5 km sa spojenim cestama su izuzetno važni za rasterećenje pravca prema Omišu tj. ova dionica postaje prava splitska obilaznica. Izgradnja rotora Mravinci važna je i za realizaciju projekta regionalnog centra za gospodarenje otpadom u Lećevici, izmještanja Prometove garaže na Dračevac ali i realizaciju projekta tehnološkog parka Dračevac. Vrijednost ovog projekta je 336.8 milijuna kuna, a trenutno je u fazi ishođenja lokacijske dozvole dok se početak nabave za prvu fazu očekuje u drugom dijelu godine.
Rotor Mravinci bi ujedno postao i novi ulaz u Solin pogotovo za dijelove Solina kao što su Mravinci, Kučine, ali i Priko vode. Upravo tim stanovnicima Solina buduća Mravinačka rampa omogućila bi siguran i brzi pristup. Projekt vrijedan 15 milijuna kuna je u fazi ishođenja lokacijske dozvole i početak građenja očekuje se krajem 2020. godine.
Zapadna rampa na ulazu u Grad Split omogućila bi da se s ulice Zbora narodne garde tj. sadašnje splitske obilaznice izravno pristupi Poljičkoj ulici. Trenutno je u fazi dovršetka projektiranja i radove na ovoj važnoj rampi možemo očekivati početkom sljedeće godine. Ovim projektom zasigurno bi se riješili prometni čepovi koji godinama nastaju na ulazu u Split. Vrijednost izgradnje zapadne rampe je 35 milijuna kuna. Splićane će razveseliti i projekt rekonstrukcije Poljičke ulice gotovo u punom profilu. Rekonstrukcija uključuje sanaciju nathodnika Visoka - Mertojak, rekonstrukcije pojedinih raskrižja, nove biciklističke staze, uređenija autobusna stajališta kao i dosta nove urbane opreme. Projekt je u fazi pripreme projektnog zadatka. Hrvatske ceste odlučile su prilikom planiranja ovog projekta uključiti sve zainteresirane subjekte na koje se ovaj projekt odnosi, a posebno gradske kotareve te Grad Split, gradske tvrtke i ostale.
U planu nabave za 2020. godinu nalazi se i projekt novog izlaza iz trajektne luke. Radi se o dvotračnoj prometnici koja bi omogućila brži i sigurniji izlaz iz trajektne luke direktno na Biankinijevu ulicu zaobilazeći Jadranski most.
Svi ovi projekti koji se nalaze u planu nabave jamac su da su Hrvatske ceste odlučne riješiti prometnu zagušenost na području splitske urbane aglomeracije.