Splitski "Promet" u samo pola godine riješio je problem nedostatka vozača. Privukli su ih kampanjom "I posao i kategorija", ali i mnogo većim plaćama. Novim kolektivnim ugovorom najmanja iznosi tisuću i pol eura, a ovisno o prekovremenim satima i radu vikendom - vozač može zaraditi i do dvije tisuće eura, piše HRT.
Osam je godina Lucija vozila autobuse po cijeloj Europi. Posljednja dva mjeseca bliže je kući.
- Odlučila sam se za promjenu. U tom trenutku "Promet" daje bolje uvjete, povećava plaću. Došla sam i za sada sam zadovoljna, rekla je vozačica Prometa Split Lucija Šipić.
Plaće su drastično porasle
A kako ne bi i bila. Novim kolektivnim ugovorom plaće su - drastično porasle!
- Od prvog siječnja plaća vozača zaposlenog u "Prometu" trebala bi se kretati od 1500-1700 eura neto. Tu je uključena neoporeziva naknada, ali je bez prekovremenog rada i rada vikendom, tako da ako bi uključili i takav aranžman, plaća bi se trebala kretati oko 2000 eura, rekao je glasnogovornik Prometa Split Hrvoje Mlikota.
Zadovoljan je i Nikola. Nakon što je dvadeset pet godina vozio kamione, odlučio se za odgovorniji, ali i mirniji posao.
- "Promet" je davao kategoriju i posao. Onda sam se na to odlučio. Imam troje djece i ženu. Sad sam položio i počeo voziti. Sad je gospodski posao - dođete čisti, odete čisti, naglasio je Nikola Dujović, vozač Prometa Split.
Zahvaljujući kampanji i odličnim uvjetima u proteklih šest mjeseci zaposlili su trideset novih vozača. Među njima nema stranaca, a Lucija je jedna od pet žena.
- Jako dobro reagiraju kad vide ženu za volanom. Jučer sam dobila kutiju keksa od žene koliko je bila sretna što je žena vozi, tako da - dobro reagiraju, naglasila je Šipić.
Samo je trebalo ponuditi bolju plaću
Reagirat će putnici i bolje. Upravo se, u drugome ciklusu kampanje, od pedeset prijavljenih bira još 30 vozača. Tko se javio - javio se. Sad ih ima dovoljno.
- Više nećemo imati problema s nekakvim ukidanjem polazaka i reduciranjem voznog reda, a u dogledno vrijeme možemo razgovarati o pojačanju onih najfrekventnijih linija, istaknuo je Mlikota.
Problem je riješen. Biti vozač u "Prometu" ponovno je hit. Nema tu velike filozofije, samo je trebalo ponuditi bolju plaću.