"Premošćivanje jaza - od teorije do prakse" je projekt Erasmus+KA2, koji ima za cilj premostiti jaz između teoretskih znanja koja poučava škola i praktičnih znanja i vještina potrebnih u stvarnom životu.
Obje partnerske škole vrlo su zainteresirane za poboljšanje metodike nastave i kvalitete obrazovanja, posebno se usredotočujući na egzaktne znanosti kao što su matematika, fizika i geografija. Osim toga, obje partnerske škole su UNESCO ASP net škole koje će se također usredotočiti na učenje o kulturnoj baštini, arhitektonskim spomenicima i UNESCO zaštićenoj spomeničkoj baštini.
Bez sumnje, Graditeljsko-geodetska tehnička škola (GGTŠS) je stručna u poučavanju strukovnih predmeta za:
1) arhitektonske tehničare;
2) geodetske i geoinformacijske tehničare;
3) građevinske tehničare.
Splitska škola će se posebno usredotočiti na UNESCO materijalnu kulturnu baštinu Splita, šireg splitskog područja i Šibenika. Suradnja s takvim iskusnim partnerom uvelike zanima Rigas Klasiska gimnazija (RKG), klasičnu gimnaziju u Rigi, glavnom gradu Latvije. Istovremeno će Klasična gimnazija u Rigi podijeliti svoje veliko iskustvo u CLILu (Content and Language Integrated Learning - sadržajno i jezično integrirano učenje nastavnih predmeta kao što su znanost, povijest i geografija pomoću stranog jezika).
Projekt ima za cilj zadovoljiti:
a) nematerijalne ciljeve kao što su:
- bolja motivacija nastavnika i učenika, bolje razumijevanje različitih pristupa obrazovanju u različitim europskim zemljama,
- stjecanje praktičnih znanja i komunikacija na međunarodnoj razini;
b) materijalne ciljeve kao što su:
- Poboljšanje metodologije poučavanja egzaktnih znanosti prebacujući fokus s teoretskog na praktično učenje u stvarnom životu;
- Izrada novog obrazovnog programa „Engleski za graditeljstvo, arhitekturu i geodeziju“;
- Razvoj CLIL nastave i mikroprojekata koji se temelje na zadacima i rješavanju problema;
- Razvoj CLIL nastave s fokusom na kulturnu baštinu i istraživanje lokalne arhitekture;
- Izrada višejezičnog rječnika za graditeljstvo, arhitekturu i geodeziju (hrvatsko-englesko-latvijski);
- Razvoj eTwinning platforme;
- Izrada smjernica za poučavanje egzaktnih znanosti na bazi iskustva i praktičnih zadataka.
Iz svake zemlje će sudjelovati po 10 učenika koji će biti pažljivo odabrani prema uspjehu i postignućima.
Sudionici: