Popularni splitski restoran Zora Bila proglašen je na Danima hrvatskog turizma u Opatiji najboljim digitalnim restoranom u 2024. godini po ocjeni stručnog žirija i publike koji su se održali u četvrtak i petak. Takva nagrada se prvi put dodjelila u Hrvatskoj. Pod pokroviteljstvom Hrvatske turističke zajednice, Metroa i partnera ideja "Best Digital Restaurant" osmišljena je iz želje za modernizacijom hrvatskog ugostiteljstva, a "cilj je potaknuti i podržati digitalnu transformaciju u restoranima diljem Hrvatske".
Što je to digitalni restoran pitali smo dobitnika nagrade Danu Tahirovića.
- Dobili smo nagradu jer smo jako aktivni na društvenim mrežama, jer nam je internetska stranica živa i što brzo odgovaramo na internetske upite i rezervacije. Sve se to uzelo u obzir pri ocjenjivanju. Naime, još od korone ljudi više komuniciraju, rezerviraju i traže hranu na dostavu internetom nego što zovu telefonom. To je brže, efikasnije, a mi brzo odgovaramo na traženja.
Tahirović nam govori kako su za potrebe dostavnog kanala razvili termostabilna jela. No, da im dostava i "nije neki forte".
- Nigdje ga ne spominjemo, ne oglašavamo jer kuhamo hranu s jednom emocijom i vizijom što bi ljudi trebali jesti u našem restoranu.
U Optaiji Zora Bila je dobila najveći broj glasova publike u odnosu na nominiranu konkurenciju
- Mi smo cijelogodišnji restoran koji ima interakciju s našim gostima. O svim našim novostima ih obavijestimo, a oni su uzvratili svojim glasovima. Na kraju smo imali premoćan broj glasova u cijeloj toj priči jer su nam naši gosti zadovoljni. Ne možete vi nikoga natjerati da glasa ako neće. To je naš domaći svit.
Standardi i načini pristupa restoranu kod gostiju se promijenio.
- Kad smo mi otvorili restoran prije 13 godina ljudi uopće nisu htjeli rezervirat stol. Samo bi banili na vrata restorana. Danas ljudi imaju naviku i svijest da rezerviraju, zatraže stol s cvijećem i svijećama, što svima olakšava organizaciju, nabavu namirnica itd. Pošalju internetski upit i kod nas brzo dobiju odgovor. Restoran koji neće brzo dati kvalitetan odgovor gost će ga zaobići, neće više doć - pojašnjava Tahirović koji zajedno sa suprugom Sandrom zaprima i obrađuje "digitalne" želje gostiju.